چاپ تراکت: محکومیت باشگاه تراکتور در قبال دروازه بان جنجالی

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره کمیته معین شرایط فدراسیون به توضیح زیر است:

چاپ تراکت: محکومیت باشگاه تراکتور در قبال دروازه بان جنجالی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

* با توجه به شکایت محسن فروزان از باشگاه تراکتورسازی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 160 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 103 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*در پرونده شکایت سینا سلطان علیزاده از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ 630 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 13 میلیون ریال و 734 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*در پی شکایت حسام نامجو مطلق از باشگاه استقلال تهران، کمیته شرایط با توجه به استرداد دعوا به وسیله خواستار جهت رسیدگی با تکلیفی روبرو نمی باشد.

*با توجه به شکایت باشگاه ملوان بندرانزلی از باشگاه هیأت فوتبال استان البرز در مورد حق آموزش زهرا معصومی، کمیته شرایط دعوای خواستار را به علت عدم اجرای مقررات مربوط به حق آموزش در فوتبال بانوان مردود اعلام نمود.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه تراکتور در حالی محکوم به پرداخت مبلغ بالای نیم میلیارد تومانی به فروزان شده است که حاشیه های حضور این بازیکن در لیگ برتر هجدهم باعث شد تا او در چند بازی اخیر نه تنها در چارچوب دروازه این تیم حضور نداشته باشد بلکه با تصمیم محمدرضا زنوزی مالک باشگاه از این تیم اخراج گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1701

به "چاپ تراکت: محکومیت باشگاه تراکتور در قبال دروازه بان جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: محکومیت باشگاه تراکتور در قبال دروازه بان جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید