مسابقات کاراته قهرمانی کشور در قزوین شروع شد

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور محمد نوری رئیس سبک شوتوکان کشور، مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان JSKA با حضور تیم های 22 استان کشور در سالن شهید بابایی قزوین شروع شد.

مسابقات کاراته قهرمانی کشور در قزوین شروع شد

یوسف قاطع دبیر سک شوتوکان در حاشیه مراسم افتتاحیه در تبادل نظر با خبرنگاران اظهارداشت: این مسابقات با حضور 600 ورزشکار رزمی کار از 22 استان کش. ور در روزهای پنجشنبه و آدینه در قزوین برگزار می گردد تا تیم منتخب به مسابقات خارج از کشور اعزام گردد.

قاطع افزودک این مسابقات در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت دوروز برگزار می گردد تا تیم ملی انتخاب گردد.

دبیر سبک شوتوکان JSKA یادآورشد: افراد منتخب رده های سنی پنج گانه به عنوان تیم ملی ایران در مسابقات اوپن کشور ترکیه که از سوم تا هشتم شهریور ماه در استانبول برگزار می گردد شرکت خواهند کرد.

وی بیان نمود: همچنین 35 داور برجسته کشور کار قضاوت این رقابتها را بر عهده خواهند داشت.

قاطع افزود: برای هر تیم 5 نفر در هر رده سنی برگزیده خواهند شد.

کیفیت فنی و محل مسابقات بسیار مناسب است

وی در ادامه اظهارداشت: خوشبختانه سالن مناسبی برای برگزاری این مسابقات پیش بینی شده که به دلیل فاصله تماشاگر از تشک های تاتامی برگزاری مسابقات آرامش بیشتری دارد و استاندارد است.

قاطع گفت: همچنین دسترسی آسان و سریع به محل برگزاری از دیگر مزایایی است که امکان استقبال خانواده ها و علاقمندان را بخوبی مهیا نموده است.

وی اظهارداشت: امروز 280 نفر در 70 مسابقه شرکت کردند و رقابتهای رده های خردسالان، نوجوانان و جوانان امروز به سرانجام می رسد.

دبیر سبک شوتوکان JSKA افزود: استان قزوین استعدادهای ورزشی خوبی در این رشته دارد و امیدواریم با برگزاری این گونه مسابقات بتوانیم استعدادهای بیشتری را در رده های مختلف شناسایی و جذب این رشته کنیم.

قاطع توضیح داد: حضور ملی پوشانی از قزوین در این سبک مانند بهمن عسگری، علی اصغر اسیابری، امیر رضا میرزایی و مجید حسنی نیای در رده ملی بیانگر ظرفیت ها و توانمندی استان قزوین در تربیت ورزشکارانی قهرمان است که با حمایت از آنها می توان به تقویت این رشته یاری کرد.

این مسابقات با رژه تیم های شرکت کننده در سالن شهید بابایی قزوین شروع شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 215

به "مسابقات کاراته قهرمانی کشور در قزوین شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کاراته قهرمانی کشور در قزوین شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید