مسئله ای که دفترخانه ها برای متقاضیان تعویض پلاک خودرو ایجاد نموده اند

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران/خوزستان رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اهواز گفت: دفترخانه های اسناد رسمی برگه سبز خودرو را قبول ندارند و به همین علت، وکالتنامه تعویض پلاک صادر نمی نمایند در صورتی که این کار، تخلف است و مردم را گرفتار نموده اند.

مسئله ای که دفترخانه ها برای متقاضیان تعویض پلاک خودرو ایجاد نموده اند

عبدالرضا عساکره در گفت وگو با خبرنگاران در مورد مسائل ایجاد شده برای تعویض پلاک خودروها اظهار کرد: علی رغم اینکه دادستان کل کشور و دادستان اهواز، برگه سبز صادر شده از سوی نیروی انتظامی را به رسمیت می شناسند اما دفترخانه ها برای صدور وکالت نامه تعویض پلاک، گوش شنوایی ندارند و از این کار سرپیچی می نمایند.

وی اضافه نمود: دفترخانه ها برگه سبز خودرو را قبول ندارند و به همین علت، وکالت نامه صادر نمی نمایند درصورتی که این کار، تخلف است و مردم را گرفتار نموده اند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اهواز گفت: خودرویی که معامله می گردد، خریدار پس از خرید خود در پی دریافت وکالتنامه تعویض پلاک می رود اما دفترخانه ها به علت آن که از عدم ثبت سند دفترخانه ای متضرر می شوند با خریدار همکاری نمی نمایند.

عساکره گفت: از نظر قانونی، برگه سبز خودرو، سند مالکیت است و دیگر به تنظیم سند در دفترخانه ها نیازی نیست؛ بنا بر استعلاماتی که از سایر نمایشگاه داران در اهواز انجام شده است، هیچ کدام از آن ها پیروز به اخذ وکالتنامه تعویض پلاک به وسیله دفترخانه ها نشده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1668

به "مسئله ای که دفترخانه ها برای متقاضیان تعویض پلاک خودرو ایجاد نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای که دفترخانه ها برای متقاضیان تعویض پلاک خودرو ایجاد نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید