مهلت شرکت در نهمین جشنواره ملی رویش تمدید شد خبرنگاران

به گزارش مجله مستانه، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: مهلت شرکت در نهمین جشنواره ملی رویش تمدید شد، همچنین ثبت آثار و دستاورد های کانونی تا 20 فروردین ماه 1400 تمدید می گردد.

مهلت شرکت در نهمین جشنواره ملی رویش تمدید شد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدهادی عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در نامه ای خطاب به معاونان فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور گفت: نظر به درخواست های مکرر و استقبال پرشور دانشگاه ها و فعالان کانون های فرهنگی کشور جهت شرکت در نهمین جشنواره ملی رویش، مهلت ثبت آثار و دستاورد های کانونی تا 20 فروردین ماه 1400 تمدید می گردد و با توجه به ضیق وقت، مهلت اعلام شده به هیچ عنوان مجدداً تمدید نمی گردد.

در بخشی از این نامه آمده است: نهمین جشنواره ملی رویش ویژه دستاورد های کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی است که در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می گردد.

بخش رقابتی این جشنواره شامل کانون های برگزیده، آثار فردی و گروهی، ایده و مسؤلیت اجتماعی جایزه جهادگر آسمانی حسین علیمرادی است که در بهار سال آینده به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد. بخش غیر رقابتی جشنواره ملی رویش نیز شامل نمایشگاه مجازی و کارگاه های آموزشی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1422

به "مهلت شرکت در نهمین جشنواره ملی رویش تمدید شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت شرکت در نهمین جشنواره ملی رویش تمدید شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید