نسل دوم هدست های Echo Buds آمازون با ویژگی های بهبود یافته

به گزارش مجله مستانه، آمازون نسل دوم Echo Buds را با قیمت 120 دلار و با ویژگی های بهبود یافته عرضه می کند.

نسل دوم هدست های Echo Buds آمازون با ویژگی های بهبود یافته

به گزارش خبرنگار ، امروز آمازون نسل دوم Echo Buds خود را راه اندازی کرد. این هدفون های گوشواره ای، بی سیم بوده و دارای قابلیت لغو نویز فعال صدا هستند.

هدست بی سیم Echo Buds جدید، 20٪ طراحی کوچکتری در مقایسه با مدل نسل قبلی خود دارد، در نتیجه ظریف تر است. این هدست جدید در مقایسه با مدل قبل که کوتاه و پهن بود، نمای دراز و باریکی دارد. گوشواره ها نیز کوچکتر از قبل هستند. آن ها دارای یک نازل کوتاه شده برای راحتی بیشتر و دریچه های جدید برای برابر کردن فشار داخل گوش هستند.

آن ها برای اندازه گیری مطلوب دارای چهار اندازه سر و دو اندازه سر بال هستند و ویژگی AirPods Pro-esque Ear Tip Fit Test در برنامه به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا اندازه سر را به درستی انتخاب کرده اید یا خیر. هدست Echo Buds جدید همچنین، شامل لغو نویز فعال با طراحی سفارشی است. در مدل نسل قبل از فناوری حذف نویز Bose استفاده شده بود که رضایت بخش نبود.

به نظر می رسد آمازون تصمیم گرفته است واسطه را به طور کامل برای این نسخه کنار بگذارد و فناوری خاص خود را طراحی کند، که ادعا می کند با استفاده از میکروفون در خارج او داخل محافظ ههگوش، خاصیت حذف سر و صدا دو برابر مدل قبلی کارایی خواهد داشت.

هدست Echo Buds یک ویژگی جالب دارد و آن اینکه اگر نمی توانید Echo Buds خود را پیدا کنید، می توانید از دستگاه Echo دیگری برای یافتن مکان آن کمک بگیرید.

هدست Echo Buds ادعا می کند که 5 ساعت عمر باتری همراه با حذف نویز فعال دارد، در حالی که این هدست جدید دو بار شارژ کامل اضافی برای 15 ساعت دارد. گفته می شود شارژ سریع 15 دقیقه ای دو ساعت پخش موسیقی را ارائه می دهد. این هدست را می توان با کابل USB-C یا شارژر مجاز Qi در حالت شارژ بی سیم شارژ کرد.

هدست جدید Echo Buds برای مدل استاندارد 120 دلار و برای مدل شارژ بی سیم 140 دلار است. Echo Buds در دو رنگ سیاه یا سفید یخچالی در دسترس خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1472

به "نسل دوم هدست های Echo Buds آمازون با ویژگی های بهبود یافته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل دوم هدست های Echo Buds آمازون با ویژگی های بهبود یافته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید