نظرم بعد از حضور در زوریا تغییر کرد، آمادگی خوبی دارم

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، شهاب زاهدی درباره حضورش در تیم زوریا لوهانسک و اینکه برای نیم فصل دوم لیگ اوکراین چطور خود را آماده نموده است، گفت: هر روز دو جلسه تمرین داشتم. می دانستم اگر می خواهم به زوریا بیایم باید در شرایط عالی باشم و آن را در زمین نشان بدهم. علاوه بر شرایط فیزیکی، از نظر ذهنی هم آمادگی خوبی دارم.

نظرم بعد از حضور در زوریا تغییر کرد، آمادگی خوبی دارم

وی در مورد سازگاری اش در تیم زوریا تاکید نمود: وقتی به تیم المپیک دونتسک رفتم دو، سه ماه طول کشید تا به همه چیز عادت کنم. فکر می کردم در تیم زوریا هم همینطور باشد اما زمانی که اینجا به بازیکنان و کادر فنی رسیدم از من استقبال شد و مسئله ای در این زمینه ندارم.

مهاجم ایرانی زوریا در مورد هم تیمی بودنش با اللهیار صیادمنش دیگر بازیکن ایرانی این تیم تاکید نمود: صیادمنش را از ایران می شناسم. وقتی او به زوریا منتقل شد، ما در شهر کیِف همدیگر را دیدار کردیم. خوب است که با یکدیگر هم تیمی هستیم.

زاهدی در خاتمه درباره کار کردن با ویکتور اسکریپنیک سرمربی زوریا هم گفت: او به ما گفت که می خواهیم به چه چیزی برسیم و من را به تیم معرفی کرد. احساس خوبی دارم و از حضور در زوریا خوشحالم. فکر می کردم زاپروژیا شهر کوچکی است اما نظرم بعد از حضور در تیم زوریا تغییر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1417

به "نظرم بعد از حضور در زوریا تغییر کرد، آمادگی خوبی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرم بعد از حضور در زوریا تغییر کرد، آمادگی خوبی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید