همه مدیران برای تسهیل سرمایه گذاری پای کار باشند

به گزارش مجله مستانه، استاندار فارس گفت: تمام مدیران استان باید برای تسهیل سرمایه گذاری با تمام توان پای کار باشند تا فرایند سرمایه گذاری شتاب گیرد.

همه مدیران برای تسهیل سرمایه گذاری پای کار باشند

به گزارش خبرنگاران از شیراز، محمد هادی ایمانیه در بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با بیان اینکه مدیران ارشد دستگاه های اجرایی باید با تمام توان پای کار جذب سرمایه گذاری بیایند تا کوشش ها به نتیجه برسد، گفت: باید احتیاج های سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف شناسایی و متناسب با شرایط حوزه های متفاوت استان به متقاضیان سرمایه گذاری ارائه گردد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه هدف نهایی از فعالیت های مالی و سرمایه گذاری خروج فقرا از شرایط فقر است، ادامه داد: این استان زمینه های رشد بسیار زیادی دارد و افراد حق ندارند مسئولیت ها و مدیریت ها را بر عهده بگیرند، ولی اجازه رشد جامعه را ندهند.

او با تاکید بر اینکه به صورت هفتگی به پرونده های تقاضای سرمایه گذاری در استان رسیدگی خواهد نمود، اضافه نمود: در این جلسات همه مدیران مرتبط استان باید حاضر باشند تا با آنالیز دقیق و کارشناسی به سرعت اقدامات لازم برای تسهیل سرمایه گذاری در استان صورت گیرد.

با دستور استاندار فارس، اخیرا پنجره واحد سرمایه گذاری داخلی در این استان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط شکل گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1803

به "همه مدیران برای تسهیل سرمایه گذاری پای کار باشند" امتیاز دهید

1 کاربر به "همه مدیران برای تسهیل سرمایه گذاری پای کار باشند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه مدیران برای تسهیل سرمایه گذاری پای کار باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید