پایان شایعات قطع همکاری استقلال و وریا، قول غفوری به هواداران: طوری بازی می کنیم که شما سربلند باشید

به گزارش مجله مستانه، خبرگزاری خبرنگاران- وریا غفوری کاپیتان استقلال که در تمرین امروز آبی پوشان شرکت کرده بود، با عده ای از هواداران معترض استقلالی مصاحبه کرد.

پایان شایعات قطع همکاری استقلال و وریا، قول غفوری به هواداران: طوری بازی می کنیم که شما سربلند باشید

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال دو هفته بسیار پر خبر و پر از حاشیه ای را پشت سر گذاشت. داستان از جایی شروع شد که در دیدار استقلال مقابل نساجی قائمشهر، کاپیتان آبی پوشان به دلایلی نامعلوم به شدت عصبی شد و از کادرفنی تیمش درخواست کرد که او را تعویض کنند. پس از درخواست وریا، سیداحمد موسوی جایگزین او شد ولی کاپیتان آبی پوشان در هنگام خروج از زمین مسابقه، به بطری آب کنار زمین لگد زد و پس از جمع کردن وسایلش در رختکن، استادیوم آزادی را هم ترک کرد. فردای این بازی بود که مبلغ قرارداد غفوری رسانه ای شد تا کاپیتان آبی پوشان زیر فشار شدیدی قرار بگیرد.

با این وجود، غفوری در تمرین پس از بازی مقابل نساجی هم شرکت نکرد و این مسئله، شایعات پیرامون جدایی کاپیتان استقلال را تقویت کرد. ارسال نوتیس و اخطار به مدیران باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات وریا که از سالهای پیش و در زمان مدیران قبلی پابرجا بوده است به علاوه عدم دریافت به موقع حقوق امسال، باعث شد تا برخی حدس ها از جدایی احتمالی غفوری خبر بدهند. فعالیت های وریا در خارج از زمین فوتبال و فشارهای عصبی پیرامون این مسئله باعث شد تا برخی از روایت ها حکایت از جدایی قریب الوقوع غفوری بدهد که این مسئله روز گذشته هم با انتشار خبری پیرامون حضور او در ساختمان فدراسیون فوتبال قوت بخشیده شد.

در فضای مجازی نام شد که غفوری پس از ترک تمرین استقلال راهی ساختمان فدراسیون فوتبال شده تا قراردادش را با استقلال فسح کند. خبری که نه از طریق شخص خاصی تأیید شد و نه تکذیب هر چند که از ابتدا به نظر می رسید این خبر حقیقت نداشته باشد چرا که غفوری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو مجبور به ترک تمرین روز گذشته شده بود. البته در این میان اخباری هم پخش شد که وریا غفوری در لیست مازاد محمود فکری حضور دارد و برخی فشارها باعث شده است که شرط ادامه همکاری با فکری منوط به اخراج غفوری از طریق سرمربی آبی پوشان باشد که این خبر هم صحت نداشت و کاپیتان استقلال در تمرین روز گذشته و تمرین امروز برای دقایق طولانی با محمود فکری به صحبت پرداخت و از سوی دیگر سرمربی آبی پوشان راضی به جدایی یکی از مهره های کلیدی تیمش نیست.

البته غفوری امروز هم در جلسه ای با ناماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه حضور پیدا کرد و پیرامون مسائل مختلف با یکدیگر به بحث و مصاحبه پرداختند که در این میان به ادامه همکاری غفوری با آبی پوشان هم تأکید شده است. با تمام این وجود، امروز باشگاه استقلال ضمن صدور بیانیه ای گفت که هیچ بازیکنی در لیست مازاد فکری قرار ندارد و این باشگاه اجازه جدایی به کسی را نمی دهد. این بیانیه به شایعات پیرامون قطع همکاری استقلال و غفوری پایان بخشید و از طرف دیگر، از درون باشگاه خبر می رسد که استقلالی ها از ابتدا هم راضی به جدایی غفوری نبوده و او را یکی از سرمایه های بزرگ این باشگاه می دانند.

وریا غفوری کاپیتان استقلال که در تمرین امروز آبی پوشان شرکت کرده بود، با عده ای از هواداران معترض استقلالی مصاحبه کرد. وریا غفوری به هواداران استقلال گفت:

صحبت درباره مسائل کادرفنی در حیطه من نیست تنها چیزی که می توانم بگویم این که قول می دهیم از این هفته تمام توان خودمان را برای عملکرد خوب در بازی های آینده به کار بگیریم. بازیکنان و کادرفنی از هم جدا نیستند و همه با هم یک مجموعه را تشکیل داده ایم که بتوانیم بازی کنیم و سر شما هواداران بالا باشد.

غفوری افزود:

پیغام های شما را به گوش هر کسی که باید برسانم، چه مربی و چه بازیکن قطعا می رسانم اما از شما هم می خواهم لطفا دیگر اینجا نایستید تا خدایی ناکرده بی حرمتی نشود؛ در این دو سه روز به میزان کافی حاشیه درست شده است، چند روز لطفا بگذارید بدون حاشیه به جلو برویم و کمی دیگر صبوری کنید، انشالله پیروز خواهیم شد.

کاپیتان استقلال در پایان گفت:

قائدی کمی مریض است و به زودی به تمرینات برمی شود. اکر این هفته بازیکنان بد بازی کردند، بیایید و یقه مرا بگیرید. صبوری کنید تا همه چیز درست شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1641

به "پایان شایعات قطع همکاری استقلال و وریا، قول غفوری به هواداران: طوری بازی می کنیم که شما سربلند باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایان شایعات قطع همکاری استقلال و وریا، قول غفوری به هواداران: طوری بازی می کنیم که شما سربلند باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید