پایین ترین هزینه برای بهترین ویراستاری

به گزارش مجله مستانه، هر متنی به ویراستاری نیاز دارد، حتی نوشته های تبلیغاتی روی در و دیوارها نیز بدون ویراسته شدن چیزی کم دارند. چه بسا که بسیاری از ما در هنگام دیدن اشتباه نگارشی یا املایی در هر متنی، به این نتیجه رسیده ایم که صاحب اثر ارزش چندانی برای کار خود قائل نبوده است که حاضر نشده است، برای بازبینی متن از طریق یک ویراستار کمی هزینه کند. با توجه به کم بودن قیمت ویراستاری هرگز این کار را از فرایند چاپ کتاب، نوشتن خاتمه نامه و تحقیقات علمی خود حذف نکنید. برای یک کار باکیفیت و هزینه کم می توانید روی ویراستاران ارزان اما حرفه ای مجموعه ایران تایپیست حساب کنید.

پایین ترین هزینه برای بهترین ویراستاری

هزینه ویراستاری

صفر تا صد مراحل ویراستاری در ایران تایپیست

در ایران تایپیست، هزاران ویراستار مشغول فعالیت اند که آماده ویرایش پایان نامه، پروپوزال، تحقیق و پژوهش، کتاب تألیفی یا ترجمه شده در تمام زمینه های تخصصی و عمومی هستند. هزینه ویراستاری در این مجموعه کم است، اما به این معنا نیست که در مراحل کار کوتاهی می شود. ویرایش سطوح مختلفی دارد و هر متنی با توجه به کارایی و نویسنده اش به سطحی از آن نیازمند است. ویرایش در این مجموعه در سطوح محتوایی و علمی، زبانی و ادبی یا فنی صورت می گیرد.

هر کدام از مراحل ویراستاری در ایران تایپیست شامل بخشی از اشتباهاتی است که در متن وجود دارد. به عنوان مثال، ویرایش فنی در این مجموعه شامل رسم الخط، غلط های املایی و تایپی، پاراگراف بندی، نشانه گذاری، یکسان سازی متن و بررسی ارجاعات و پانویس ها و تنظیم نمودارها و جدول ها می شود.

اگر شما هم سفارش دهنده هر نوع از ویرایش برای متن خود هستید، می توانید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا در سایت شرکت ثبت نام کنید.
  • در بخش سفارش تایپ، زمینه ویرایش فنی را انتخاب کنید.
  • فاکتور در کمتر از 10 دقیقه به طور رایگان برای شما ارسال خواهد شد.
  • پس از تأیید، ادامه کار با ویراستاران مجموعه است که می توانید در طی کار در پنل خود و در بخش بحث و مصاحبه با آنها درباره اهمیت متن و انتظارات خود توضیحات لازم را ارائه دهید.

چگونگی قیمت گذاری پروژه های ویراستاری در ایران تایپیست

پروژه های ویراستاری هر کدام هزینه خود را دارند که در ایران تایپیست با کمترین تعرفه و به شکل قسطی و در دو مرحله تعریف شده اند. 60 درصد از مبلغ در ابتدای کار و 40 درصد به جای مانده در انتهای کار و بعد از تحویل پروژه پرداخت خواهد شد.

هزینه ویراستاری در این مجموعه برای هر متن بسته به زبان آن، حجم متن و تعداد کلمات آن، زمان تحویلی که مد نظر سفارش دهنده است و دستنویس یا تایپی بودن متن و همچنین تخصصی یا عمومی بودن آن مشخص می شود. کار ویرایش در هر زمانی که شما بخواهید قابل انجام است و در صورتی که برای تحویل عجله داشته باشید، هزینه نسبت به تحویل در زمان عادی دو برابر محاسبه خواهد شد.

به علاوه، هزینه ویرایش علمی و ادبی با توجه به ترجمه یا تألیفی بودن متن و همچنین نوع متن (پایان نامه، مقاله تخصصی، تحقیق، جزوه یا کتاب) و نوع ژورنال مشخص می شود. درباره سفارشاتی که حجم آنها زیاد است و ممکن است پرداخت هزینه آن برای سفارش دهنده مشکل باشد، تمهیداتی مانند پرداخت آن به صورت قسطی اندیشیده شده است.

چه کسانی ویراستاری کتاب و مقاله های ما را انجام می دهند؟

درست است که هزینه ویراستاری در ایران تایپیست پایین است، اما یکی از حرفه ای ترین و قوی ترین مؤسسه هایی است که خدمات ویرایش را ارائه می دهد. کیفیت و سرعت در کار ویرایش دو عنصر مهم و حائز اهمیت هستند که ویراستاران فعال در این مجموعه از این مهارت ها بهره مند هستند.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه این است که قادر است به بیش از 31 زبان زنده دنیا خدماتی گسترده در زمینه ویرایش متون تخصصی و عمومی به نویسندگان، دانشجویان و محققان ارائه دهد. لازمه ارائه چنین خدمات ارزنده ای داشتن تیمی متخصص، با تجربه و با سابقه درخشان است. ویراستاران این مجموعه می توانند ویرایش متون ترجمه ای کلیه کتابهای علمی و تحقیقاتی، رمان و داستان، متن های ادبی و شعر و نمایشنامه را ویرایش و اصلاح کنند.

ویراستاری کتاب

ویراستاری در همه جای دنیا یک علم تخصصی است و نیاز به دیدن آموزش های خاص دارد و به همین دلیل این کار از عهده هر کسی بر نمی آید. آشنایی با اصول ویرایش و استفاده از آنها تنها از دست کسانی ساخته است که سال ها است در این زمینه کار کرده و تجربه کسب کرده باشند. هرچند کار تخصصی در این مجموعه صورت می گیرد، اما هزینه ویراستاری در آن بسیار کم در نظر گرفته شده است، به دلیل این که اغلب کسانی به آنها مراجعه می کنند که افرادی مثل دانشجویان هستند و درآمد چندانی ندارند.

ویراستاری متون چگونه در ایران تایپیست تضمین می شود؟

ویراستاری متون در ایران تایپیست در سطوح بالا و به درخواست سفارش دهنده انجام می شود. افرادی که در این مجموعه مشغول به کار ویرایش هستند، علاوه بر قبولی در آزمون ورودی دارای رزومه درخشانی هستند و همین مسئله موجب شده است که ایران تایپیست تضمین کننده ویرایش هر نوع متنی باشد. اما در هر صورت، سفارش دهنده می تواند از طریق پنل کاربری خود و به طور آنلاین با ویراستار تخصص خود در ارتباط باشد. کار می تواند مرحله به مرحله انجام شود. سفارش دهنده می تواند درخواست نمونه کار از ویراستار داشته باشد و بعد از تأیید به کار ادامه دهد.

به این شکل است که با توجه به پایین بودن هزینه ویراستاری در این مجموعه به هیچ عنوان از کیفیت کار کاسته نخواهد شد. از آنجا که هر نوع ویرایشی اعم از علمی، فنی و ادبی از طریق افراد متخصص و آموزش در این زمینه صورت می گیرد، این مجموعه کار را با تضمین کیفیت به سفارش دهنده تحویل می دهد. به این ترتیب، هیچ اشکال و ایراد املایی و تایپی و نگارشی و زبانی در متن باقی نخواهد ماند و متنی تر و تمیز و روان تحویل داده خواهد شد.

آیا ثبت سفارش ویراستاری ایران تایپیست فقط آنلاین است؟

سفارش ویراستاری در ایران تایپیست هم به شکل آنلاین است و هم می توانید متن دستنویس خود را برای تایپ و ویرایش برای آنها ارسال کنید. متخصصانی نیز در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سؤالات تخصصی و غیر تخصصی شما در زمینه ویرایش متون هستند. بسته یه این که متن شما چه نوع متنی باشد، به نوعی از ویراستاری نیاز خواهد داشت. به عنوان مثال، یک کتاب در صورت نیاز به ویرایش علمی و فنی نیاز دارد و ویرایش ادبی نیز متن را روان تر خواهد کرد. شما می توانید با تماس با مشاوران درباره نیاز به نوع ویرایش متن اطلاعات لازم را به دست آورید.

برای درج سفارش ویرایش خود در ایران تایپیست باید به نشانی https://irantypist.com/ مراجعه کنید. ویرایش متن شما بعد از بررسی های لازم و اعلام نیاز و درخواست های شما و بعد از ارسال فاکتور حاوی هزینه ویراستاری قدم به قدم آغاز خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1736

به "پایین ترین هزینه برای بهترین ویراستاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایین ترین هزینه برای بهترین ویراستاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید