پرسپولیس در آستانه محرومیت از دربی تهران! ، موقعیت عجیب برای تیم یحیی

به گزارش مجله مستانه، یک تیم تقریبا کامل از پرسپولیس در آستانه از دست دربی حساس تهران هستند.

پرسپولیس در آستانه محرومیت از دربی تهران! ، موقعیت عجیب برای تیم یحیی

به گزارش خبرنگاران تیم پرسپولیس در حالی ملوان را با یک گل شکست داد که سینا اسدبیگی تنها بازیکن اخطاری این تیم بود و در دقیقه 65 با دریافت کارت زرد، جریمه شد تا او هم جمع انبوه بازیکنان سه کارته پرسپولیس ملحق شورمزها حالا 9 بازیکن سه کارته دارند که با دریافت اخطار بعدی، ملاقات حساس مقابل استقلال را از دست خواهند داد. علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری بازیکنانی هستند که در معرض دریافت چهارمین کارت زرد قرار دارند.

اما مورد جالب متعلق به سروش رفیعی است که این فصل شش اخطار گرفته و با کارت زرد بعدی، 7 کارته خواهد شد و بار دیگر محروم می گردد. از بین این نفرات ترابی و بیرانوند یک بار با کارت قرمز طعم محرومیت را چشیدند و حالا در موقعیت متزلزل برای بازی استقلال قرار دارند.

جالب اینکه از این 10 بازیکن، روز گذشته 8 نفر در ترکیب اصلی قرار داشتند تا معین گردد محرومیت هر کدام از آنها ضربه مهلکی به تیم پرسپولیس خواهد بود و یحیی با بحران جدی و عمیقی در ملاقات شهرآورد روبرو خواهد شد.

پرکارت ترین بازی این فصل پرسپولیس ملاقات با طرفدار و نفت مسجدسلیمان بود که بازیکنان این تیم 4 کارت زرد گرفتند و حالا باید دید یحیی در ملاقات حساس برابر مس کرمان، چه دستوری به بازیکنان خواهد داد و آیا آنها احتیاط را چاشنی کار خود خواهند کرد یا خیر.

نکته جالب اینکه کمال کامیابی نیا تنها بازیکن دو کارته پرسپولیس است و این بازیکن که در فصول گذشته جزو پرکارت ترین ها بود، حالا آمار مثبتی را از خود به جای گذاشته است.

سعید صادقی، مرتضی پورعلی گنجی، امید عالیشاه و مهدی عبدی بازیکنان یک کارته پرسپولیس به حساب می آیند

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2106

به "پرسپولیس در آستانه محرومیت از دربی تهران! ، موقعیت عجیب برای تیم یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در آستانه محرومیت از دربی تهران! ، موقعیت عجیب برای تیم یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید