پرونده انتقال قاسمی نژاد به استقلال بسته شد؟

به گزارش مجله مستانه، امین قاسمی نژاد، مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد کوشش زیادی کرد به استقلال پیوندد و حتی با هم بازی های خود در تیم مشهدی خداحافظی نموده بود، اما موانعی باعث عدم پیوستن به او استقلال شده است. در مذاکرات اولیه با قاسمی نژاد قرار بود مبلغ رضایت نامه این بازیکن توسط باشگاه استقلال پرداخت گردد که در ادامه پدیده این مبلغ را به 4 میلیارد تومان افزایش داد و باعث عقب نشینی مدیران استقلال شد.

پرونده انتقال قاسمی نژاد به استقلال بسته شد؟

قاسمی نژاد که تمایل زیادی دارد به استقلال برود، از گل گهر سیرجان نیز پیشنهاد دارد و این باشگاه حاضر شده مبلغ رضایت نامه فوق را بپردازد. اینکه چرا به یکباره پیوستن قاسمی نژاد به استقلال در هاله ای از ابهام قرار گرفته، به مخالفت مهدی رحمتی، سرمربی پدیده بازمی شود. سرمربی پدیده با وجود ابراز تمایل شدید قاسمی نژاد مخالف پیوستن او به استقلال بوده و به همین دلیل فرایند مذاکرات متوقف شده است.

احمد مددی، مدیرعامل استقلال در حال رایزنی با مدیران پدیده است و طی امروز و فردا آخرین کوشش های خود را انجام خواهد داد، اما تا امروز مخالفت های رحمتی پس از درخواست فرهاد مجیدی برای جذب قاسمی نژاد مانع این انتقال شده است.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1425

به "پرونده انتقال قاسمی نژاد به استقلال بسته شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده انتقال قاسمی نژاد به استقلال بسته شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید