پریرا: نمی خواهم مدیریت ماشین سازی با بی برنامگی به تیم ضربه بزند، تعطیلی بازی ها خسته کننده شده است

به گزارش مجله مستانه، مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تعطیلی لیگ برتر خسته کننده شده و نمی دانیم چه سرنوشتی در انتظار بازی های این فصل است.

پریرا: نمی خواهم مدیریت ماشین سازی با بی برنامگی به تیم ضربه بزند، تعطیلی بازی ها خسته کننده شده است

لوسیانو پریرا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تعطیلی بازی های لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: طبیعتا این شرایط برای همه ما سخت است و امیدوارم هر چه زودتر این بیماری از بین برود تا مردم هم آرامش داشته باشند. خانواده ام را به برزیل فرستادم ولی خودم در ایران ماندم چون آن موقع معین نبود که لیگ برتر چه شرایطی پیدا خواهد نمود. الان هم چیزی معین نیست و این شرایط واقعا خسته نماینده شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق تعطیلی لیگ برتر و نیمه کاره ماندن بازی ها است؟ عنوان نمود: بازیکنان دوست دارند فوتبال بازی نمایند و طرفداران هم دوست دارند به استادیوم بیایند اما واقعیت این است که الان با یک ماجرای سخت درگیر هستیم. ادامه بازی ها نیازمند از بین رفتن این بیماری است و امیدوارم هر چه زودتر از این شرایط خسته نماینده فاصله بگیریم. مهم این است که خطری جان انسان ها را تهدید نکند.

پریرا در مورد پرداخت نشدن طلبش از سوی باشگاه ماشین سازی و محرومیت این تیم از سه پنجره نقل و انتقالاتی گفت: این ماجرا مربوط به سه سال قبل است. من هرگز دوست ندارم مسئله ای برای ماشین سازی به وجود بیاید ولی مسئله مهم این است که آنها باید طلبم را بدهند. نمی خواهم مدیریت ماشین سازی با بی برنامگی به این تیم ضربه بزند، من اینجا مقصر نیستم و امیدوارم هر چه زودتر طلبم پرداخت گردد تا ماشین سازی هم مسئله ای نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 830

به "پریرا: نمی خواهم مدیریت ماشین سازی با بی برنامگی به تیم ضربه بزند، تعطیلی بازی ها خسته کننده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریرا: نمی خواهم مدیریت ماشین سازی با بی برنامگی به تیم ضربه بزند، تعطیلی بازی ها خسته کننده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید