کمک 3 میلیون دلاری آمریکا به هند برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله مستانه، آمریکا در ادامه کمک های خود به دولت هند 3 میلیون دلار برای مبارزه با کرونا به این کشور اختصاص داد.

کمک 3 میلیون دلاری آمریکا به هند برای مقابله با کرونا

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، سازمان توسعه بین المللی آمریکا موسوم به یو اس اید (USAID) از تخصیص 3 میلیون دلار دیگر به دولت هند خبر داد.

این سازمان تاکید کرد: با اختصاص این مبلغ مجموع کمک هایی که به هند شده تا علیه کرونا مبارزه کند به بیش از 8 میلیون و 900 هزار دلار رسیده است.

سفارت آمریکا در هند نیز با تائید این کمک شرح داد: دولت هند از این بودجه برای مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن استفاده خواهد کرد.

این سفارت خانه افزود: کمک هایی که به هند می شود در اصل حمایت از یک شریک منطقه ای به حساب می آید و موجب تقویت اقدامات دهلی نو علیه ویروس کرونا خواهد شد.

در بیانیه سفارت آمریکا آمده است: هند و آمریکا روابط خوبی دارند و تلاش های یو اس اِید نیز به تقویت همکاری های دو کشور کمک خواهد کرد.

گفتنی است سازمان توسعه بین المللی آمریکا طی 20 سال اخیر حدود 4 میلیارد دلار به حوزه بهداشت و درمان و حمایت از اقشار ضعیف جامعه هند کمک کرده است.

آمریکا تلاش می کند از طریق نهادهایی مانند یو اس اِید در کشورهای جنوب آسیا مثل هند و پاکستان برای خود محبوبیت عمومی جلب کند.

این سازمان با حضور در مناطق ضعیف این کشورها بودجه هایی را به ساخت و سازهی عمرانی و توسعه زیر ساخت ها مانند سد سازی، تامین برق، آموزش کشاورزان و... اختصاص می دهد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 878

به "کمک 3 میلیون دلاری آمریکا به هند برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک 3 میلیون دلاری آمریکا به هند برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید