کی شمس: نتایج در حد نام نفت آبادان نیست ، شرمسار طرفداران شدم

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران/خوزستان سرپرست مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بعد از باخت به فجرسپاسی وقتی چهره خیلی از طرفداران را دیدم، شرمسار شدم.

کی شمس: نتایج در حد نام نفت آبادان نیست ، شرمسار طرفداران شدم

جهانگیر کی شمس در گفت و گو با خبرنگاران با ابراز ناراحتی نسبت به عملکرد تیم در سه هفته اخیر لیگ برتر، اظهارکرد: علی رغم این که با مسائل اقتصادی روبرو ایم اما هیچ چیزی برای تیم کم نگذاشته ایم و بعد متاسفانه چنین نتایجی رقم می خورد. نتایج راضی کننده نیست. در پی همین نتایج ضعیف نیز 10 درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم، کسر شد.

وی اضافه نمود: قطعا شروع دیرهنگام تمرینات و عدم آماده سازی تیم از دلایل کسب این نتایج است. مطمئنا نفت آبادان با ذوب آهن که از تیرماه تیم خود را بست، فرق دارد اما این ها دلیلی بر این نوع بازی نفت و مسائل فنی نیست. واقعا نتایج ما در حد نام صنعت نفت نیست، آن هم وقتی ما هر آن چه کادرفنی درخواست نموده بود را مهیا کردیم.

سرپرست باشگاه نفت آبادان گفت: متاسفانه در این چند هفته آقای منصوریان را کنار تیم نداشتیم و مطمئنا حضور خود او تاثیرگذار است. باید ببینیم در روزهای آینده شرایط به چه صورتی پیش خواهد رفت. بازهم تاکید می کنم جای هیچ بهانه ای برای اعضای تیم وجود ندارد زیرا امکانات سخت افزاری و دیگر شرایط برای تیم مهیا بوده است.

وی با تاکید بر این که نتایج رضایت بخش نبوده است، بیان کرد: انتظار ما این بود که تیم خیلی بهتر از این بازی کند. طرفداران و پیشکسوتان بسیاری دلسوزانه کنار تیم هستند و بعد از باخت به فجرسپاسی وقتی چهره خیلی از طرفداران را دیدم، شرمسار شدم. باید به این طرفدار حق داد. فشار زیادی روی تیم و طرفداران است و امیدوارم کوشش همه برای نتیجه بهتر، جواب دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1786

به "کی شمس: نتایج در حد نام نفت آبادان نیست ، شرمسار طرفداران شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی شمس: نتایج در حد نام نفت آبادان نیست ، شرمسار طرفداران شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید