گوشی گیمینگ ردمی تراشه Dimensity 1200 و شارژر 67 وات خواهد داشت

به گزارش مجله مستانه، این طور که به نظر می رسد، طی همین ماه (یا نهایتا اوایل ماه بعد) قرار است شاهد رونمایی از گوشی گیمینگ ردمی باشیم که پیش از این هم خبرهای زیادی پیرامون آن منتشر شده بود. به همین دلیل امروز خبری منتشر شد که تأیید کرد گوشی گیمینگ ردمی با پردازنده Dimensity 1200 شرکت مدیاتک، باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 67 واتی راهی بازار می گردد.

گوشی گیمینگ ردمی تراشه Dimensity 1200 و شارژر 67 وات خواهد داشت

مدت هاست که می شونیم ردمی قرار است از یک گوشی گیمینگ رونمایی کند و این خبر را حتی مدیرعامل این شرکت یعنی لو ویبینگ بارها در شبکه اجتماعی ویبو با کاربران به اشتراک گذاشت و هربار هم اطلاعاتی از آن دریافت کردیم که از جمله مهم ترین آن می توان به نمایشگر E4 AMOLED ساخت سامسونگ با رفرش ریت 144 هرتز اشاره نمود.

امروز هم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی با پردازنده Dimensity 1200 راهی بازار می گردد. پردازنده ای که اگرچه به قدرت و کیفیت اسنپدراگون 888 نیست اما فوق العاده قدرت بالایی دارد و می تواند به راحتی از پس تمام بازی های دنیای اندروید برآید. از طرفی وجود همین پردازنده باعث می گردد ردمی بیش از پیش قیمت تمام شده گوشی خود را کاهش داد تا شاهد یک گوشی گیمینگ باکیفیت با قیمت مناسب باشیم.

علاوه بر این، می دانیم گوشی جدید به یک باتری 5000 میلی آمپری مجهز خواهد شد که کاربر می تواند آن را به وسیله یک شارژر 67 واتی بسیار سریع شارژ کند که با توجه به شناختی که از ردمی داریم، قطعا شاهد این شارژر درون جعبه خواهیم بود. البته گوشی گیمینگ باید با شارژر راهی بازار گردد اما این اطمینان با نام ردمی بیشتر هم می گردد.

همچنین با توجه به تصویری که به تازگی منتشر شده، گویا در این گوشی شاهد استفاده از تریگرهای گیمینگ هم خواهیم بود که از گوشی بلک شارک که آن هم ساخت شرکت زیرمجموعه شیائومی است به ارث رسیده. خوشبختانه این گوشی اگرچه یک گوشی گیمینگ است اما با نگاهی به پنل جلوی آن، می بینیم دوربین سلفی درون حفره ای روی نمایشگر تعبیه شده تا گوشی ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی داشته باشد اما از قابلیت های گیمینگ هم بهره مند باشد.

قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده گویا 1999 یوآن یعنی چیزی حدود 305 دلار خواهد بود که برای بازار اشباع شده از گوشی چین شاید مناسب باشد با این حال احتمالا در بازار جهانی هم این گوشی قیمت فوق العاده ای خواهد داشت. اما به نظر می رسد از 305 دلار بیشتر قیمت گذاری گردد که باز هم طبیعی است. انتظار می رود گوشی گیمینگ ردمی طی روزهای آینده رونمایی و راهی بازار گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1494

به "گوشی گیمینگ ردمی تراشه Dimensity 1200 و شارژر 67 وات خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گیمینگ ردمی تراشه Dimensity 1200 و شارژر 67 وات خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید