7 مکمل غذایی، دارویی پروبیوتیک برای انسان و دام فراوری شد

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، استفاده از مکمل های غذایی و دارویی پروبیوتیک برای گونه های مختلف دام، طیور و آبزیان، نقش قابل توجهی در بهبود شرایط سلامت آن ها و تامین غذای سالم برای جامعه بازی می نماید.

7 مکمل غذایی، دارویی پروبیوتیک برای انسان و دام فراوری شد

به همین دلیل یک شرکت دانش بنیان ایرانی وارد این عرصه شده و با فراوری هفت محصول اصلی و عمده پروبیوتیک دامی و انسانی، نقش قابل توجهی در کاهش اندازه وابستگی کشور به واردات این محصولات از خارج از کشورمان بازی نموده است.

علی اصغر دهقان مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، اسم کرد: این شرکت، فراوری کننده انواع مکمل های غذایی- دارویی پروبیوتیک در زمینه های دامپزشکی (دام، طیور، آبزیان، اسب و حیوانات خانگی)، انسانی و صنایع غذایی است. محصولات شرکت شامل ماده اولیه صنایع غذایی و دارویی و هم محصولات نهایی در تمامی حوزه ها می گردد.

این فعال فناور، در خصوص مقایسه محصولات فراوری شده به وسیله این شرکت با شرکت های خارجی و نمونه های مشابه گفت: از آنجا که ماده اولیه فراوری مکمل های پروبیوتیک، میکروب های زنده است و محل فراوری یک باکتری یا مخمر نمی تواند بر کیفیت محصول نهایی تاثیری بگذارد، لذا کیفیت یک محصول پروبیوتیک خارجی یا داخلی در صورتی که از لحاظ غلظت باکتریایی و گونه باکتری مصرف شده در محصول یکسان باشد تفاوت خاصی ندارد.

وی ادامه داد: در طی سالهای گذشته تمامی محصولات فراوریی شرکت در تمامی حوزه ها در مقایسه با محصولات خارجی قرار گرفته اند. خوشبختانه در مقام مقایسه محصولات پروبیوتیک شرکت پردیس رشد مهرگان فزونی های زیادی نسبت به بسیاری از محصولات خارجی داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1690

به "7 مکمل غذایی، دارویی پروبیوتیک برای انسان و دام فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مکمل غذایی، دارویی پروبیوتیک برای انسان و دام فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید