بازی رایانه ای و کنسول بازی

داستانی واقعی از ارواح واقعی

به عنوان یکی از هواداران سری بازی های ترسناک Fatal Frame یا همان Project Zero، سال هاست که از سازندگان این مجموعه به خاطر عرضه نکردن یکی از اصلی ترین و محبوب ترین شماره های آن بیرون از ژاپن گله داشتم؛ بازی ای که از سوی هواداران، مشخصا کسانی که ژاپنی می دانستند و...

23 اسفند 1401

بسته آنچارتد 4 و میراث گمشده مهر ماه سال جاری به کامپیوتر خواهد آمد

چندی پیش بود که نسخه کامپیوتر بازی های آنچارتد (Uncharted) معرفی گردید. این بازی ها در قالب مجموعه آنچارتد: میراث دزدان (Uncharted: Legacy of Thieves) عرضه خواهد شد. این مجموعه شامل بازی آنچارتد 4 و داستان جانبی آن یعنی میراث گمشده (Lost Legacy) است.

24 شهریور 1401

مهاجم پرسپولیس: پولی در جیبم ندارم!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا این هفته از مسابقات دریافتی نداشته ایم و امیدوارم قبل از دربی مسائل مالی حل شود.

21 تیر 1401

اینها می توانند موضوع های انشاء و مقاله نویسی، یا بحث و گفتگوهای چالشی و گاهی مفرح بین شما باشند!

گاهی تخیلات و سوالاتی برای ثانیه ای در مغزمان شکل می گیرد که اتفاقا خیلی جالب هستند. منتها این مسائل را خیلی زود فراموش می کنیم و نشانی آنها در ذهن ما باقی نمی ماند.

5 تیر 1400

قتل پیرزن تنها با وسوسه سرقت

به گزارش زندگی امروز ،مرد جوان که حالا در برابر حکم قصاص قرار گرفته است، می گوید اعتیاد و وسوسه یک شبه پولدار شدن موجب شد دست به چنین کاری بزند. گفت وگوی اختصاصی تپش با این متهم را می خوانید.

28 اردیبهشت 1399

مورد انتظارترین محصولات مایکروسافت در سال 2020

سال 2020 سال پرباری در زمینه ارائه محصولات جدید مایکروسافت خواهد بود و بسیاری از علاقه مندان برای آغاز تعطیلات و عرضه محصولات جدید این شرکت به بازار لحظه شماری می نمایند.

29 بهمن 1398

معرفی و آنالیز بازی Shadow of the Tomb Raider

بازی Tomb Raider سعی نموده تا داستانی متفاوت را نسبت به نسخه های قبلی روایت کند، اما همچنان باید گفت با تجربه یک حسی تکراری رو به رو هستیم.

17 آبان 1398

قطر- کره جنوبی، یک سال قبل و یک سال بعد

یک سال قبل، تیم زیر 23 ساله های قطر،کره جنوبی را برد و عنوان سوم آسیا را به دست آورد.حالا یک سال بعد است. سانچز و 11 بازیکن از همان تیم، کره جنوبی را در جام ملت ها شکست دادند و به نیمه نهایی رسیدند.

12 خرداد 1398

تجلیل از بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش خبرنگاران، نشست اهالی و بزرگان فوتبال هما به بهانه تولد علیرضا عزیزی غزال تیز پای فوتبال هما و ایران در خانه قدیمی و استادیوم نوستالژی هما برگزار گردید.

10 خرداد 1398

جهانبخش: درس بزرگی از دیدار با عمان گرفتیم، فشار زیادی روی من بود

زننده گل نخست تیم ملی فوتبال ایران به عمان می گوید هم تیمی هایش درس بزرگی از بازی با این تیم گرفتند.

9 خرداد 1398

دروازه بان رئال مادرید به لیدز پیوست

دروازه بان اسپانیایی رئال مادرید به تیم دسته اولی لیدزیونایتد ملحق شد.

7 خرداد 1398

کاشی کاژه کرمانشاه مغلوب راه یاب ملل مریوان شد

به گزارش خبرنگاران، هفته هشتم مسابقات لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه های کشور شامگاه آدینه برگزار گردید که در ادامه این رقابت ها تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در استادیوم هزار و 200 نفره زاگرس مریوان که با حضور پرشور تماشاچیان خود همراه بود، توانست...

3 خرداد 1398

رای دادن به سهراب مرادی برای ایرانی ها محدود شد

فدراسیون جهانی وزنه برداری به بهانه خرابکاری با قطع کردن دسترسی کاربران ایرانی برای شرکت در رای گیری بهترین وزنه بردار سال 2018 دست طرفداران و علاقه مندان ایرانی برای رای دادن به سهراب مرادی را بست!

3 خرداد 1398

لیگ NBA، گلدن استیت بر نیویورک غلبه کرد، رپتورز و ناگتس؛ صدرنشینان کنفرانس شرق و غرب

تیم های بسکتبال تورونتو رپتورز و دنور ناگتس با پیروزی در دیدارهای صبح امروز خود، صدر جدول کنفرانس های شرق و غرب را به خود اختصاص دادند.

1 خرداد 1398

پپ گواردیولا: نمی دانم مصدومیت دی بروینه تا چه اندازه جدی است، می توانستیم گل های بیش تری بزنیم

پپ گواردیولا بازگشت تیمش به روند پیروزی را مهم ترین نکته می داند.

26 اردیبهشت 1398

پذیرایی بالانشینان از حریفان

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه با برگزاری 5 بازی پیگیری می گردد. تیم صدرنشین حفاری اهواز که بدون شکست مسابقاتش را پیگیری نموده، جمعه در دیداری نه چندان سخت مقابل هیات خراسان رضوی قرار می گیرد که تاکنون 3 برد را در کارنامه دارد و در بین 11 تیم دهم...

23 اردیبهشت 1398

نیکو کواچ: باید منتظر ماند و دید کریسمس چه هدیه ای برای ما دارد، عضو مادام العمر اینتراخت فرانکفورت هستم

نیکو کواچ در آستانه بازی تیمش با اینتراخت فرانکفورت از یک بازی خاص برای خودش سخن گفت.

21 اردیبهشت 1398

جدال در میانه جدول هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان

رقابت در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در میانه جدول بیشتر شده و تیم ها به دنبال قرار دریافت در جمع چهار تیم برتر هستند.

17 اردیبهشت 1398

تساوی آبادانی ها برابر دختران کویر

به گزارش خبرنگاران ، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه با برگزاری 5 بازی پیگیری شد. در رقابت های این هفته پالایش نفت آبادان برابر دختران کویر کرمان حاضر شد. کرمانی ها که هفته گذشته تیم ملی حفاری را متوقف نموده بودند در بازی این هفته هم مقابل پالایش...

7 اردیبهشت 1398

اقدام جوانمردانه بازیکن پیکان مورد تشویق نقدی فدراسیون نهاده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز گذشته دو تیم بالا نشین پیکان تهران و شهرداری ورامین از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر والیبال رو در روی هم قرار گرفتند که شاگردان محمد ترکاشوند در انتها موفق به پیروزی در این دیدار حساس شدند.

2 اردیبهشت 1398
تعداد: (24)