آزمون: تیم ملی والیبال به راحتی به المپیک می رسد، آموزشگاه والیبال سردار را تاسیس می کنیم

به گزارش مجله مستانه، رئیس هیئت والیبال گلستان گفت: تنها مشکل تیم ملی والیبال ایران، شاید خستگی بازیکنان باشد ولی اگر تیم ملی تا 80 درصد هم آماده باشد به المپیک صعود خواهد نمود.

آزمون: تیم ملی والیبال به راحتی به المپیک می رسد، آموزشگاه والیبال سردار را تاسیس می کنیم

خلیل آزمون در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص انتخابش به عنوان رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: تمایلی به قبول پست ریاست هیئت استان گلستان نداشتم چون کارهای پسرم سردار در روسیه خیلی زیاد است ولی با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان، این پست را قبول کردم.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان ادامه داد: اولین کاری که در والیبال استان انجام خواهم داد، استفاده از اهالی والیبال و کسانی است که پیشکسوت این رشته محسوب می شوند. تاسیس یک آموزشگاه والیبال به نام سردار آزمون و استعدادیابی از میان نوجوانانی که بیش از 195 سانتی متر قد دارند، برنامه دیگر من است. سردار، موسس و حامی اقتصادی این آموزشگاه خواهد بود تا والیبال پایه و همچنین والیبال ساحلی را به نقطه قبول و بالایی در این منطقه برسانیم.

وی گفت: من با همفکری و یاری اهالی والیبال، تمام مسائل هیئت استان گلستان را رفع خواهم کرد و سعی می کنم پشتوانه خوبی برای تیم والیبال گنبد در لیگ برتر باشیم.

خلیل آزمون در خصوص حضور تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توضیح داد: تیم ملی ایران به راحتی به المپیک صعود خواهد نمود. تنها مشکل تیم ایران، شاید خستگی بازیکنان باشد ولی اگر تیم ملی تا 80 در صد هم آماده باشد به المپیک می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 608

به "آزمون: تیم ملی والیبال به راحتی به المپیک می رسد، آموزشگاه والیبال سردار را تاسیس می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون: تیم ملی والیبال به راحتی به المپیک می رسد، آموزشگاه والیبال سردار را تاسیس می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید