استیکر یاری اقتصادی در اینستاگرام

به گزارش مجله مستانه، جمع آوری یاری اقتصادی می تواند 30 روز ادامه یابد، اما در زمان های 30 روزه تمدید گردد. در انتها این فرایند، این پول به حساب بانکی تعیین شده واریز خواهد شد. اطلاعات مربوط به کسانی که یاری اقتصادی نموده اند مخفی می ماند، اما دریافت کننده، نام کاربری، نام و میزان یاری آن ها را می بیند.

استیکر یاری اقتصادی در اینستاگرام

همه یاری های اقتصادی را اینستاگرام آنالیز میکند تا مورد تا مورد تایید قرار گیرند

اینستاگرام امکان جدیدی به کاربران بریتانیا، آمریکا و ایرلند معرفی نموده است که می توانند به یاری آن از دنبال نمایندگان پول جمع نمایند. این امکان یاری های اقتصادی شخصی نامیده شده است و با استفاده از یک استیکر یاری اقتصادی صورت می گیرد.

برچسب ها تصاویر گرافیکی متحرکی اند که می توانند روی تصاویر یا ویدیو ها قرار بگیرند. استیکر های قبلی شامل اطلاعات موقعیتی و نظرسنجی بودند که برای جلب مشارکت کاربر طراحی شده است.

هر کاربری که در آمریکا، بریتانیا و ایرلند بالای 18 سال سن داشته باشد، می تواند یاری اقتصادی جلب کند. این امکان به صورت آزمایشی روی دستگاه های اندروید اجرا شده است و پس از آن در اختیار کاربران آیفون قرارمی گیرد.

جمع آوری یاری اقتصادی می تواند 30 روز ادامه یابد، اما در زمان های 30 روزه تمدید گردد. در انتها این فرایند، این پول به حساب بانکی معین شده واریز خواهد شد. اطلاعات مربوط به کسانی که یاری اقتصادی نموده اند مخفی می ماند، اما دریافت نماینده، نام کاربری، نام و میزان یاری آن ها را می بیند.

شرکت مالک اینستاگرام، فیس بوک، می گوید که انتشار یاری های اقتصادی شخصی به صورت پست اصلی یا استوری آسان تر است. اینستاگرام در اطلاعیه ای گفت: از ماه ژانویه مردم بیش از 10 میلیون دلار به وسیله اینستاگرام و فیس بوک برای کووید-19 یاری اقتصادی نموده اند. در 30 روز گذشته در آمریکا یاری اقتصادی در اینستاگرام دو برابر شده است.

این اطلاعیه با اشاره به این که یاری اقتصادی به صورت مستقیم به وسیله اینستاگرام آسان تر شده است، شرح می دهد که برای ایجاد یک پست مربوط به یاری اقتصادی شخصی ضروری است به بخش Edit Profile رفته و سپس به وسیله Add Fundraiser و Raise Money این گزینه را فعال کرد.

کاربران باید یک عکس انتخاب نمایند، طبقه بندی یاری اقتصادی را معین نمایند (که شامل امدادرسانی بحران ها، پزشکی، ضروریات شخصی و داوطلبانه است) و جزییات را وارد نمایند.

اینستاگرام می گوید که همه یاری های اقتصادی را مورد آنالیز قرار می دهد تا مورد تایید قرار گیرند. در صورتی که یاری های اقتصادی به کمپین های سیاسی، لاتاری ها، نقض قوانین محلی، نقض استاندارد های جامعه فیس بوک یا شرایط و خدمات معین شده در یاری های اقتصادی شخصی مربوط باشد، تایید نخواهد شد.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1018

به "استیکر یاری اقتصادی در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیکر یاری اقتصادی در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید