بازدید دکتر مونسان از مرکز تجارت نوین صنایع دستی و خانه قلمکار صدر اصفهان

به گزارش مجله مستانه، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اولین برنامه از سفر به اصفهان، از مرکز تجارت نوین صنایع دستی و خانه قلمکار صدر در این شهر بازدید کرد.

بازدید دکتر مونسان از مرکز تجارت نوین صنایع دستی و خانه قلمکار صدر اصفهان

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از مرکز تجارت نوین صنایع دستی در اصفهان گفت: ایجاد کارگاه های صنایع دستی تجربه آموز در اصفهان همراه با فراوری و عرضه صنایع دستی به گردشگران و تلفیق آن با صنعت گردشگری نقش مهمی در توسعه پایدار مالی اصفهان و ایران ایفا می نماید.

او ادامه داد: باید با برنامه ریزی صحیح کوشش کنیم تا مردم به ارزش والای هنری و مالی صنایع دستی واقف شوند، اگر بتوانیم مردم را به ارزش اضافه نموده صنایع دستی واقف کنیم، آنها با خرید صنایع دستی می توانند این محصولات را با قیمت بیشتری به فروش برسانند، این نکته باعث می گردد تا صنایع دستی صندلی خود را در اقتصاد خانواده و همچنین سبد مصرف خانواده به خوبی پیدا کند.

مونسان توضیح داد: کوشش می کنیم تا پس از تهران، دومین مرکز حراج صنایع دستی ایران را مطابق با استانداردهای بین المللی در اصفهان راه اندازی کنیم.

معاون رئیس جمهوری اضافه نمود: حمایت از هنرمندان صنایع دستی به ویژه هنرمندان نقره کار در راستای حمایت از تهیه مواد اولیه از یک سو و فروش آثار و فراوریشان از سوی دیگر در دستور کار سازمان میراث فرهنگی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 146

به "بازدید دکتر مونسان از مرکز تجارت نوین صنایع دستی و خانه قلمکار صدر اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید دکتر مونسان از مرکز تجارت نوین صنایع دستی و خانه قلمکار صدر اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید