به پویش باهم حالمون خوبه بپیوندید

به گزارش مجله مستانه، پویش باهم حالمون خوبه تلاش می کند به بهانه شرکت در چالش های طراحی شده در فضای مجازی، علاوه بر آموزش و تقویت نشاط خانوادگی از آسیب ها و تنش های احتمالی این روزهای خانواده ها جلوگیری کند.

به پویش باهم حالمون خوبه بپیوندید

به گزارش گروه اجتماعی خبر گزاری دانشجو؛ به همت تشکل ها و مراکز فرهنگی سراسر کشور و با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی پویش ملی باهم حالمون خوبه برای مدیریت اوقات فراغت خانواده ها در این ایام، راه اندازی شده است. اوقات فراغتی که به واسطه حفظ سلامتی و در خانه ماندن خانواده ها، این روز ها نمود بیشتری پیدا کرده و اغلب خانواده ها کمتراز مهارت لازم در این حوزه برخوردار هستند.

این پویش تلاش می کند به بهانه شرکت در چالش های طراحی شده در فضای مجازی، علاوه بر آموزش و تقویت نشاط خانوادگی از آسیب ها و تنش های احتمالی این روز های خانواده ها جلوگیری کند.

چالش های طراحی شده برای این پویش عبارتند از: #تیم خانواده ما، #جزیره اندیشه، #وقت خوب بازی، #روی ماه خدا و #فاز مثبت که به خانواده ها در عرصه فعالیت های دسته جمعی، کتابخوانی، بازی های خانوادگی، نیایش و ... پیشنهاد های کاربردی در این ایام ارائه می دهد.

تیزر اولین چالش این پویش یعنی تیم خانواده ما این روز ها در شبکه های اجتماعی و سیمای جمهوری اسلامی در حال پخش است و از خانواده ها خواسته می شود از همکاری های خانوادگی خود مثل آشپزی مشارکتی، نظافت منزل به صورت دسته جمعی، تغییر چیدمان منزل به صورت گروهی و... عکس بگیرند و با دو هشتگ #باهم حالمون خوبه و #تیم خانواده ما در اینستاگرام منتشر کنند. هر هفته یک خانواده برنده این چالش میشود.

برای اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در این کار دسته جمعی می توانید به صفحه اینستاگرام یا سایت این پویش سر بزنید:

https://bahamhalemonkhobe.com/

https://www.instagram.com/bahamhalemonkhoobe

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 822

به "به پویش باهم حالمون خوبه بپیوندید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به پویش باهم حالمون خوبه بپیوندید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید