بیت کوین به قیمت بالای 55 هزار دلار بازگشت، اما بعضی معامله گران چشم به رمزارزهای جانشین هم دوخته اند

به گزارش مجله مستانه، بیت کوین یک بازگشت باشکوه را رقم زد. قیمت این ارز دیجیتال روز چهارشنبه افزایش یافت و از 55000 دلار عبور کرد و به بالاترین سطح ارزش خود از اواسط ماه مه رسید.

بیت کوین به قیمت بالای 55 هزار دلار بازگشت، اما بعضی معامله گران چشم به رمزارزهای جانشین هم دوخته اند

نگرانی های نظارتی این هفته پس از آنکه جانت یلن، وزیر خزانه داری و گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار گفتند که هیچ برنامه ای برای اعمال محدودیت در معاملات ارز های رمزنگاری شده ندارند، کاهش یافته است.

اما بیل باروچ، رئیس Blue Line Capital، که طرحی در تابستان برای حفظ ارزش بیت کوین در یک سطح معقول داشت، دو رمزارز دیگر برای سرمایه گذاری جانشین پیشنهاد می نماید: سولانا و آلگوراند.

او گفته:

″سولانا در واقع بالاترین دارایی من در حال حاضر است، زمان خوبی وارد این رمز ارز شدم و حالا قیمتش به شدت افزایش یافته و الگوراند به نظر من همان جایگاهی را دارد که دو سه سال پیش، سولانا داشت.

او ادامه می دهد که الگوراند در نمودار ها امیدوارکننده به نظر می رسد. باروچ می گوید تا زمانی که قیمت آن بالای 1.50 دلار باشد، ارزش خرید را دارد. روز چهارشنبه این رمزارز 1.82 دلار معامله شد.

دلانو ساپورو، بنیانگذار New Street Advisors، می گوید که پذیرش بیشتر بیت کوین باعث فرایند رو به رشد مستمر آن می گردد.

وی می گوید وقتی تیتر رسانه های در خصوص رشد بیت کوین مثبت می گردد یک تأثیر دومینویی در جذب سرمایه بیت کوینی ایجاد می گردد. او گفته که هنوز هم به خرید بیت کوین و صرف سرمایه بیشتر در این راه فکر می نماید.

منبع: cnbc

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1715

به "بیت کوین به قیمت بالای 55 هزار دلار بازگشت، اما بعضی معامله گران چشم به رمزارزهای جانشین هم دوخته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت کوین به قیمت بالای 55 هزار دلار بازگشت، اما بعضی معامله گران چشم به رمزارزهای جانشین هم دوخته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید