بیوک با مدل مفهومی Wildcat EV به جنگ خودروهای الکتریکی می رود

به گزارش مجله مستانه، مانند سایر برندهای خودرو در سراسر دنیا، بیوک نیز با برنامه الکتریکی کردن پیشرانه های خودروهای فراوری خود دسته پنجه نرم می نماید و میخواهد تا سرانجام این دهه کاملاً از پیشرانه های برقی در خودروهای فراوریی خود استفاده نماید. مدل 2018 Enspire و دیگر خودروهای مفهومی قبلی به مخاطبان خاطر نشان کردند که اگر قرار باشد بیوک وارد عصر خودروهای برقی گردد از استایل خود دور نخواهد شد. خودروی کاملا نو Wildcat EV مطابق با همین خط داستانی شکل گرفته است و نوترین کانسپت الکتریکی بیوک ممکن است چشمگیرترین مدل عرضه شده این کمپانی در سالهای اخیر باشد.

بیوک با مدل مفهومی Wildcat EV به جنگ خودروهای الکتریکی می رود

بیوک به تازگی به خلق خودروهای مفهومی روی آورده که به مراتب بهتر از هر بیوک فراوریی دیگری هستند و Wildcat EV آخرین عضو این تیم است. اگر ثابت گردد که Wildcat EV پیش نمایش برنامه های این برند به همان میزان که بیوک نشان می دهد معنادار است، آن وقت باید منتظر هیجانی تازه در این برند با اصالت باشیم.

عصر نو، لوگوی نو: لوگوی قدیمی که به شکل سه سپر در درون دایره ای بودند جای خود را به سه سپر زیبا در کنار هم بدون هیچ دایره ای که آنها را احاطه نموده باشد داده اند، این لوگوی زیبا در ابتدا و انتهای خودرو نصب شده است؛ طراحی لوگوی نو نشان دهنده شروع عصر نوی در استایل و فناوری است و بیوک می گوید مدل های نو از سال آینده از برند به روز شده استفاده خواهند کرد.

بین آن لوگوهای سه سپر نصب شده در ابتدا و انتهای خودرو یک گربه وحشی بزرگ کمین نموده است که آماده حمله به طعمه خود است، فاصله بین دو محور طولانی در نظر گرفته شده است، در قسمت انتهای خودرو فاصله چرخ عقب تا سپر بسیار کم شده تا در میانه خودرو فضایی جادار برای سرنشینان فراهم گردد، پنجره های عریض و حالت سقف خودرو در عقب همگی حس کمین یک گربه وحشی را در بیننده القا می نماید.

تیم طراحی بیوک توجه ویژه ای به قسمت جلویی خودرو داشته و زمان زیادی را برای طراحی آن صرف نموده است، البته ناگفته نماند در بسیاری از موارد از برادر بزرگتر خود یعنی Electra 2020 الهام گرفته شده است. مانند الکترا یک جلوپنجره ذوزنقه ای غول پیکر راه خود را تا زیر چراغهای جلو ادامه داده است، چراغ های جلو خودرو هم مکملی خوب برای جلو پنجره مجذوب نماینده این خودرو هستند. با توجه به اینکه این خودرو الکتریکی است ولی طراحان نهایت زیرکی خود را در این خودرو پیاده سازی کردند تا خودرویی عضلانی خلق نمایند.

به لطف چراغ های عقب تیز و بزرگ که در کنار ستون های C و در کنار شیشه عقب قرار می گیرند، نمای عقب حتی از جلو نیز دراماتیک تر است. لوگوی نو نیز میان دو چراغ عقب نصب شده است و در بالای لوگو و درمیان چراغ های زیبا شیشه غول پیکر عقب خودرو قرار گرفته است.

یکی دیگر از نکات طراحی که از مدل الکترا الهام گرفته شده است، طراحی غیر متعارف درب ها است. درب های خودرو به گونه ای طراحی شده است که ورود و خروج از خودرو به راحتی هر چه بیشتر انجام گردد و برای رسیدن به این هدف فسمتی از سقف خودرو همراه با باز شدن درب به بالا می رود.

داخل خودرو مانند یک سفینه طراحی شده است، جایگاه های عجیب و غریب و استخوانی همراه کنسول کاملا دیجیتالی که فضای داخلی را به دو نیمه تقسیم می نماید حس مدرن بودن در کنار خاص بودن را در ببنندگان القا خواهد نمود. بعلاوه این خودرو از یک هوش مصنوعی منحصر به فرد بهره می برد و حالتی به نام Zen را می توانید در این خودرو فعال نمایید که در این حالت نور داخل خودرو به صورت اتوماتیک کم می گردد و حالت ماساژ در جایگاه ها فعال و رایحه ای آرامش بخش در خودرو پخش می گردد تا همه به شما یاری کند تا به آرامش برسید.

در خصوص پیشرانه هنوز بیوک اطلاعاتی را در خصوص Wildcat EV ارائه ننموده است. شارون گاوسی، مدیر اجرایی Global Buick و GMC Design عنوان نموده است: محصولات آینده ما زبان طراحی نوی را اتخاذ خواهند کرد که بر ظاهری زیبا، پویا و آینده نگر تأکید دارد. نمای بیرونی دارای حرکات سیال است که در تضاد با تنش برای انتقال حرکت است. فضای داخلی مدرن، به همراه فناوری های نو و توجه به جزئیات یک تجربه حسی غنی را در بیننده القا می نماید.

طرح های الکتریکی بیوک در چین حتی تهاجمی تر خواهد بود، جایی که بیوک میخواهد دو خودروی الکتریکی را در امسال و پنج خودروی الکتریکی را تا سال 2025 معرفی کند. قرار است خودرو Electra-X SUV بر بر اساس پلت فرم Ultium جنرال موتورز فراوری گردد و در رده ای بالاتر از Wildcat و Electra قرار گیرد.

منبع: Buick / Buick China

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1969

به "بیوک با مدل مفهومی Wildcat EV به جنگ خودروهای الکتریکی می رود" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیوک با مدل مفهومی Wildcat EV به جنگ خودروهای الکتریکی می رود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوک با مدل مفهومی Wildcat EV به جنگ خودروهای الکتریکی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید