معین تاریخ مسابقات ورزشی در ایتالیا

به گزارش مجله مستانه، وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا اظهار داشت که امیدوار است که تمرینات ورزشکاران شاغل در این کشور از جمله بازیکنان سری A از تاریخ 4 می (15 اردیبهشت) و مسابقات هم در انتها ماه می از سر گرفته گردد.

معین تاریخ مسابقات ورزشی در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

اسپادافورا شب گذشته (پنجشنبه) در این خصوص گفت: چند هفته آینده برای پیدا کردن درکی بهتر از شرایط کشور و سلامت جامعه بسیار حیاتی خواهد بود و در آن موقع ما خواهیم توانست ببینیم که ما چگونه می تونیم تمام رویدادهای ورزشی را از سر بگیریم. امید داریم که در اسرع، وقت 4 می را به عنوان زمان از سرگیری تمرینات اعلام کنیم. امیدوارم که بتوانیم آن تاریخ را حفظ کنیم، حتی اگر فقط به منزله از سرگیری تمرینات پشت درهای بسته باشد. در این مقطع تنها دغدغه ما باید سلامتی و امنیت مردم باشد.

تا کنون بیش از 22 هزار نفر در ایتالیا جان خودشان را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند اما کاهش شمار مبتلایان و مرگ و میر، مقامات این کشور را به شروع فار دوم مبارزه با این ویروس و کاهش بخشی از سختگیری های پیرامون قرنطینه امیدوار نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 833

به "معین تاریخ مسابقات ورزشی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین تاریخ مسابقات ورزشی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید