جزئیات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی ، شستا افزایش سرمایه می دهد؟

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، از ابتدای هفته تا به امروز چند شرکت گزارش هایی راجع به افزایش سرمایه خود در وبسایت کدال منتشر نموده اند و شایعاتی هم پیرامون افزایش سرمایه بعضی شرکت های عظیم شکل گرفته است.

جزئیات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی ، شستا افزایش سرمایه می دهد؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، تقاضای افزایش سرمایه 152 درصدی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در سازمان بورس مورد آنالیز نهاده شد و مدارک و مستندات پس از پیشنهاد هیات مدیره و تایید حسابرس جهت اخذ مجوز به سازمان بورس ارائه شد. با این حساب سرمایه تیپیکو از 435 میلیارد تومان به 1100 میلیارد تومان افزایش می یابد.

دیگر شرکتی که خبر از صدور مجوز افزایش سرمایه خود داد، شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس بود. ثپردیس البته افزایش سرمایه 21 درصدی را در دستور کار خود قرار داده و قرار است سرمایه خود را از 165 میلیارد تومان به 200 میلیارد تومان افزایش دهد.

بعلاوه گزارش اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه هیات مدیره پالایش نفت اصفهان (شپنا) هم روی وبسایت کدال بارگزاری شد. بر این اساس شپنا می خواهد سرمایه خود را 83 درصد افزایش داده و به 14 هزار میلیارد تومان برساند.

بعلاوه شایعاتی در مورد افزایش سرمایه شستا در فضای مجازی منتشر شده که اگر چه هنوز هیچ مقامی از این شرکت به صورت رسمی آنرا اعلام نکرده اما این اخبار سبب شده تا این سهم امروز در صدر تاثیرگذاری بر شاخص کل باشد و با قیمت 1111 تومان در سقف روزانه قرار بگیرد.

این در حالی است که در هفته های گذشته هم خبرهایی راجع به افزایش سرمایه شرکت های بورسی در کدال منتشر و فرایند افزایش سرمایه و بازگشایی بعضی دیگر هم در جریان معاملات صورت گرفته بود.

مهمترین اخبار نمادها و کدال را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1611

به "جزئیات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی ، شستا افزایش سرمایه می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی ، شستا افزایش سرمایه می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید