خبرنگاران خدمات سلامت روان برای مقابله با کرونا به شهروندان تهرانی ارائه می گردد

به گزارش مجله مستانه، تهران - خبرنگاران - رییس فرهنگسرای خانواده از برگزاری بسته خدمات سلامت روان با عنوان یه حس خوب از ویژه برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روزهای مقابله با شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی اجباری شهروندان با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی اطلاع داد.

خبرنگاران خدمات سلامت روان برای مقابله با کرونا به شهروندان تهرانی ارائه می گردد

به گزارش روز پنجشنبه فرهنگسرای خانواده، پروانه دوستی با تبریک فرارسیدن سال نو اظهارداشت: این فرهنگسرا با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با این بیماری و تاکید بر حضور شهروندان در خانه های خود، در حوزه سلامت روان خدماتی را به صورت رایگان در بستر فضای مجازی و سامانه تلفنی ارائه می نماید.

وی، هدف از برگزاری ویژه برنامه یه حس خوب را ارتقای سطح سلامت اجتماعی و کیفیت زندگی شهروندان مطرح نمود و گفت: خدمات سلامت روان در قالب ویژه برنامه می آید از پسِ چه خبرها؟ سلامتی... سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت نوروز با شعار #سالمو-مبارک از 2 تا 31 فروردین ماه به شهروندان ارائه می گردد.

دوستی اضافه نمود: این برنامه در سه بخش روان آنلاین با ارائه مشاوره تلفنی و مجازی رایگان در حوزه کودک و نوجوان و خانواده، یک دقیقه آرامش فراوری و انتشار کلیپ، موشن گرافیک و اینفوگرافی آموزشی با موضوع روانشناسی و سلامت روان شامل حفظ آرامش بچه ها، راهکارهای مواجهه با سوگ عزیزان، راه های بهبود روابط در دوران خانه نشینی و کتاب گراف آرامش معرفی کتاب های مفید روانشناسی در قالب اینفوگرافی طراحی شده است.

رئیس فرهنگسرای خانواده اعلام کرد: شهروندان برای بهره مندی از بسته خدمات سلامت روان می توانند به صفحه اینستاگرام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران @farhangsara و نیز صفحه فرهنگسرای خانواده به نشانی @farhangsara-khanevade مراجعه نمایند و برای دریافت مشاوره با شماره تلفن های 09212263579، 09929633188، 09220276167 و 09105931366 تماس بگیرند.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر نموده تا ششم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 27 هزار و 17 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2هزار و 77 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 9 هزار و 625 نفر نیز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 784

به "خبرنگاران خدمات سلامت روان برای مقابله با کرونا به شهروندان تهرانی ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خدمات سلامت روان برای مقابله با کرونا به شهروندان تهرانی ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید