خبرنگاران مقام سعودی با نخست وزیر پاکستان ملاقات کرد

به گزارش مجله مستانه، اسلام آباد - خبرنگاران - معاون وزیر دفاع عربستان در سفر به اسلام آباد، پیغام حاکمان سعودی را به عمران خان نخست وزیر پاکستان ابلاغ و ادعای حمایت از این کشور را تکرار کرد.

خبرنگاران مقام سعودی با نخست وزیر پاکستان ملاقات کرد

خالد بن سلمان بن عبدالعزیز دیروز (دوشنبه) با سفر با پاکستان به طور جداگانه با نخست وزیر و فرمانده ارتش پاکستان ملاقات کرد.

رسانه های پاکستان بدون اشاره به جزئیات بیشتر درخصوص پیغام ابلاغی حاکمان سعودی به عمران خان، نوشتند: طرفین درخصوص روابط دوجانبه، تحولات اخیر منطقه ای و بین المللی بحث و گفتگو کردند.

به نقل از بیانیه دفتر نخست وزیری پاکستان: عمران خان از آنچه که وی حمایت های مستمر دولت سعودی از پاکستان به ویژه در زمان چالش مالی، روابط فزاینده مالی دو کشور و آنچه که تعهد سعودی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان خواند، قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: معاون وزیر دفاع عربستان سعودی نیز آنچه که در این بیانیه روابط راهبردی اسلام آباد-ریاض ذکر شده، را مورد تقدیر قرار داد و از نقش پاکستان برای ایجاد صلح و ثبات منطقه ای از جمله در خاورمیانه تمجید کرد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید:

معاون وزیر دفاع عربستان همچنین با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش این کشور ملاقات کرد.

در بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان آمده است: ژنرال باجوا و خالد بن سلمان درخصوص تقویت همکاری های دفاعی، امنیتی، برنامه تبادل آموزش میان نیروهای دو کشور گفت وگو نموده و تحولات منطقه ای را نیز آنالیز کردند.

معاون وزیر دفاع عربستان همچنین گفت که این کشور متعهد به حمایت کوشش های پاکستان برای برقراری صلح در منطقه است.

رییس ستاد ارتش سعودی و مشاور نظامی بن سلمان ولیعهد این کشور، معاون وزیر دفاع سعودی را در این سفر همراهی کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 727

به "خبرنگاران مقام سعودی با نخست وزیر پاکستان ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مقام سعودی با نخست وزیر پاکستان ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید