دستگاه های خدمات رسان می بایست نسبت به ارائه خدمات به کادر درمان در بیمارستان ها توجه ویژه ای کنند

به گزارش مجله مستانه، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران براساس دستوروتاکیداستاندار مازندران، انجام دور سوم واکسیناسیون درسراسراستان باید دردستور کارقرار گیرد .

دستگاه های خدمات رسان می بایست نسبت به ارائه خدمات به کادر درمان در بیمارستان ها توجه ویژه ای کنند

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری: علی شیرازی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه براساس مواردی که ریاست محترم جمهور در ستاد ملی کرونا اعلام نمودند، نسخه الکترونیکی براساس تکلیف قانونی باید اجرا شود و استثنائات آن بویژه در جهت تسریع مقابله با بیماری کرونا به وسیله کمیته ای تعیین و ابلاغ شود. از اینرو استان ها اختیاری در ارائه خدمات بصورت نسخه فیزیکی ندارند و هرگونه ارائه خدمات درمانی بر اساس قانون؛ بصورت نسخه الکترونیکی می باشد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، اظهار کرد :دستگاه های خدمات رسان می بایست نسبت به ارائه خدمات به کادر درمان در بیمارستان ها توجه ویژه ای کنند تا شاهد افزایش خدمات در این مراکزباشیم.

علی شیرازی، بیان داشت: در مازندران 81 درصد دز اول و 73 درصد دز دوم را تزریق نمودند و باید این رقم به 80 درصد برسد تا ایمنی لازم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه متخصصین امر در مقوله مقابله با ویروس کرونا همچنان بر پیشگیری اصرار دارند، یادآور شد: این مهم در گرو رعایت پروتکل های بهداشتی است و می بایست تا حد امکان برگزاری جلسات اجتماع محور کاهش پیدا کند و در برگزاری کلیه مراسمات ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی با دقت صورت گیرد چراکه پیشگیری مقرون به صرفه ترین راه آحاد مردم جامعه برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس منحوس است و انشاءالله با پیشگیری و تزریق دز سوم کرونا از شیوع فاز ششم کرونا در استان جلوگیری بعمل آوریم. ایشان با تأکید بر اجرای دستور استاندار در جهت مقابله فراگیر با سویه تازه ویروس کرونا از اعضای ستاد کرونا استان بویژه فرمانداران خواستند تا آخرین لحظه ای که بار امانت مسئولیت را به دوش می کشند در جهت حفظ سلامت مردم از هیچ کوششی در دریغ نکنند.

شیرازی در بخش پایانی سخنان خود به دستور استاندار در جهت تسریع در انجام دز سوم واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی بمنظور مقابله با سویه اومیکرون که در استان تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1892

به "دستگاه های خدمات رسان می بایست نسبت به ارائه خدمات به کادر درمان در بیمارستان ها توجه ویژه ای کنند" امتیاز دهید

1 کاربر به "دستگاه های خدمات رسان می بایست نسبت به ارائه خدمات به کادر درمان در بیمارستان ها توجه ویژه ای کنند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های خدمات رسان می بایست نسبت به ارائه خدمات به کادر درمان در بیمارستان ها توجه ویژه ای کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید