سرمربی بعثت نیامده رفت

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران/کرمانشاه مهرداد خادمی سرمربی تیم فوتبال دسته دومی بعثت کرمانشاه که به تازگی روی نیمکت سرمربیگری این تیم نشسته بود، از این تیم جدا شد و به خیبر خرم آباد پیوست.

سرمربی بعثت نیامده رفت

افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه، بااشاره به جدایی سرمربی تیمش، اظهار کرد: تیم ما سال گذشته در رقابت های لیگ دسته سوم نتوانست به لیگ دسته دوم بازگردد، بنابراین برای فصل جاری امتیاز تیم دسته دومی علم و ادب تبریز را خریداری کردیم.

وی اضافه کرد: باتوجه به عملکرد موفقی که تیم علم و ادب تبریز در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته دوم داشت، کوشش کردیم تا کادر فنی و تعدادی از بازیکنان این تیم را بکارگیری کنیم و در این راستا مذاکراتی را انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت ادامه داد: مهرداد خادمی سرمربی فصل گذشته تیم علم و ادب در ابتدای این فصل به تیم قشقایی شیراز پیوسته بود که با مذاکرات اجرا شده به تیم بعثت انتقال پیدا کرد و در دو بازی روی نیمکت سرمربیگری تیم ما نشست.

وی با اشاره به تمایل باشگاه خیبر خرم آباد برای بکار گیری مهرداد خادمی، اظهار کرد: باتوجه به تمایل این باشگاه دسته اولی و رایزنی های اجرا شده، موافقت خود را با جدایی آقای خادمی اعلام کردیم و به تیم خیبر خرم آباد پیوست.

سومین انتقال مهرداد خادمی به یک باشگاه دیگر درحالی است که طبق ابلاغ این فصل سازمان لیگ، هر مربی در هر فصل تنها قادر است که با دو تیم قرار داد ببندد که افشین حسنی در پاسخ به سوالی دراین رابطه هم گفت: انتقال آقای خادمی به باشگاه خیبرخرم آباد اجرا شده و برطرف این مشکل هم به وسیله خود باشگاه خیبر صورت می گیرد.

وی در رابطه با تکلیف نیمکت سرمربیگری تیمش بعد از جدایی مهردادخادمی هم گفت: شنبه آینده با تیم نفت و گاز گچساران ملاقات خواهیم داشت، بنابراین برای ادامه تمرینات تیم تا زمان توافق با سرمربی نو داوود نظر محمدی مسئول فنی تیم کار راهنمایی تیم را برعهده خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با بیان اینکه سه گزینه برای سرمربیگری تیمش روی میز دارد، گفت: هر سه این گزینه ها غیربومی هستند و مذاکرات خود را با آنها شروع نموده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1798

به "سرمربی بعثت نیامده رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بعثت نیامده رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید