شمار قربانیان حملات جنون آمیز جنگنده های سعودی به صنعاء افزایش یافت

به گزارش مجله مستانه، منابع رسانه ای یمن از افزایش شمار قربانیان حملات جنون آمیز ائتلاف سعودی به صنعاء به 23 کشته و زخمی خبر دادند.

شمار قربانیان حملات جنون آمیز جنگنده های سعودی به صنعاء افزایش یافت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع رسانه ای یمن از افزایش شمار قربانیان حملات جنون آمیز شب گذشته جنگنده های سعودی به مرکز این کشور خبر دادند.

پایگاه خبری شبکه المسیره، نوشت: شمار قربانیان حمله دوشنبه شب جنگنده های ائتلاف سعودی - آمریکایی به محله اللیبی در شهرستان تعیین واقع در استان صنعاء به 12 شهید و 11 مجروح که برخی از آن ها زن و کودک هستند، رسیده است و انتظار می رود که شمار قربانیان افزایش یابدبه ویژه که هنوز برخی قربانیان در زیر آوار هستند و عملیات امدادرسانی به آن ها ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، تیم های امدادرسانی با همکاری ساکنان این شهر در حال بیرون آوردن قربانیان از زیر آوار هستند در حالی که حملات شب گذشته موجب تخریب کامل پنج منزل و آسیب جدی به ده ها منزل مجاور آن ها در این منطقه مسکونی شده است.

خبرنگار المسیره همچنین گفت که جنگنده های ائتلاف سعودی، در دو نوبت ساختمان مجلس در خیابان الستین غربی و نیز دانشکده نظامی در مرکز صنعاء، را هدف قرار دادند.

ائتلاف سعودی شب گذشته این حمله علیه غیرنظامیان یمنی را در پاسخ به حملات هوایی یمن به خاک امارات انجام داد. حملاتی که در آن، مراکز حساس امارات هدف حمله قرار گرفت. (جزئیات بیشتر)

در پی پیشرفت های موشکی و پهپادی چشمگیر ارتش و کمیته های مردمی یمن و در تیررس قرار گرفتن شهر های ابوظبی و دبی و اثبات آن با حمله پهپادی سال 2017 به عمق خاک امارات، این کشور طی یک مانور سیاسی مدعی عقب نشینی تدریجی از صحنه جنگ یمن شد.

اخیرا در پی تلاش های مزدوران وابسته به امارات برای پیشروی به سوی استان شبوه، بار دیگر صنعاء هشدار های خود را از سر گرفت و به مقامات این کشور کوچک تاکید می کند که بانک تهیه شده از اهداف برای حمله در امارات، در تیررس موشک ها و پهپاد های یمن قرار خواهد گرفت. اما ابوظبی که بی توجه به این هشدار ها به اقدامات متجاوزانه خود در یمن ادامه می داد، دیروز بار دیگر، با تذکر عملی و تنبیهی صنعاء غافلگیر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1882

به "شمار قربانیان حملات جنون آمیز جنگنده های سعودی به صنعاء افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان حملات جنون آمیز جنگنده های سعودی به صنعاء افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید