قتل پسر 20ساله در خیابان

به گزارش مجله مستانه، پسر جوانی که در جریان درگیری خیابانی پسر 20ساله ای را با ضربه چاقو به قلبش به قتل رساند، تحت تعقیب پلیس جنایی پایتخت نهاده شد.

قتل پسر 20ساله در خیابان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه جام جم، ساعت 19و20دقیقه بیست وهفتم بهمن سال جاری یکی از مسوولان بیمارستانی در پایتخت با کلانتری شهرک ولیعصر (عج) تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک پسر 20ساله ای در بیمارستان اطلاع داد.

ماموران کلانتری برای آنالیز ماجرا به آنجا اعزام شده و دریافتند عابران این پسر را در حالی که زخمی بوده در خیابان یافته و با اورژانس تماس گرفته و با انتقال او به بیمارستان پزشکان برای نجات جان او کوشش نموده اند اما به دلیل اصابت ضربه چاقو به قلبش جان باخته است.

تحقیقات دراین باره ادامه داشت تا این که مردی که شاهد این ماجرا بود شناسایی شد. این مرد در جریان تحقیقات گفت: مقتول کارگر یک مغازه بود که بعدازظهر بیست وهفتم بهمن سال جاری با پسر 22ساله ای که همشهری اش بود، درگیر شد.

اهالی وارد ماجرا شده و با میانجیگری باعث سرانجام این دعوا شده و آن دو را از هم جدا کردند. عصر در حال رفتن به خانه بودم که باز هم آن دو را در حال دعوا دیدم. یکی از آنها چاقو در دست داشت که ضربه ای به سینه مقتول زد و فرار کرد. این درحالی بود که ماموران با اطلاعاتی که از این شاهد جنایت به دست آوردند به محل درگیری مرگبار رفته ودوربین های مداربسته اطراف آنجا را بازبینی نموده و فیلم صحنه درگیری را به دست آوردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1403

به "قتل پسر 20ساله در خیابان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل پسر 20ساله در خیابان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید