معرفی شرکت بین المللی نویان طب مانلی

به گزارش مجله مستانه، شرکت بین المللی نویان طب مانلی با بیش از پنج سال سابقه در حوزه واردات و فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی ازجمله انواع دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه لاغری، دستگاه جوانسازی و دستگاه کیوسوئیچ؛ یکی از برترین کمپانی های دنیا است.

معرفی شرکت بین المللی نویان طب مانلی

شرکت نویان طب مانلی با داشتن کادری مجرب و متخصص در تمام مراحل؛ از جمله نصب، راه اندازی، آموزش و خدمات پس از فروش جزء منحصر به فردترین سیستم های فنی و آموزشی در ایران است.

گواهی نامه ها و مجوزهای شرکت نویان طب مانلی

این شرکت دارنده معتبرترین گواهی نامه های بین المللی در حوزه استاندارد و تجهیزات پزشکی از جمله iso، fda، ce بوده و بعلاوه دارای مجوز آیمد (imed) از اداره تجهیزات پزشکی کل ایران است.

کیفیت و تنوع بالا در نویان طب مانلی

برای کلینیک های زیبایی، کیفیت و کارایی دستگاه بسیار حائز اهمیت است، زیرا کیفیت و عملکرد خوب دستگاه باعث رضایت مشتریان و در نتیجه افزایش مراجعین می گردد. شرکت نویان طب مانلی به علت همکاری با معتبرترین و به روزترین کمپانی های دنیا، قابلیت تجهیز کردن تمام لاین های کلینیک زیبایی را دارد.

خدمات پس از فروش شرکت نویان طب مانلی

همکاری با مهندسان فنی و پزشکی مجرب در شرکت نویان طب مانلی، از معضلات ارسال دستگاه به دفاتر مرکزی برای تعمیر جلوگیری نموده و برطرف نواقص فنی دستگاه در همان مرکز مجموعه های زیبایی را در پی خواهد داشت.

  • یک سال وارانتی (تعویض قطعه رایگان)
  • 10 سال خدمات پس از فروش
  • نصب و آموزش رایگان و اعطای مدرک معتبر
  • ارسال رایگان و فوری به تمام نقاط کشور
  • پشنیبانی 24 ساعته

معرفی محصولات شرکت نویان طب مانلی

دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد، مهم ترین دستگاه مورد احتیاج در کلینیک های زیبایی است، از این رو شرکت نویان طب مانلی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را به عنوان یکی از برترین و موثرترین دستگاه های لیزر دنیا ارائه می دهد. این دستگاه دارای چهار طول موج بوده و با بهره گیری از تکنولوژی 4D QUADRO می تواند هر 4 طول موج الکساندرایت، دایود، ان دی یاگ و طول موج 940 نانومتر برای برطرف تیرگی پوست را پشتیبانی نموده و برطرف موهای زائد را با بالاترین اثربخشی در تمام انواع پوست انجام دهد. دستگاه لیزر تیتانیوم با سیستم خنک کنندگی کولینگ هندپیس تا منفی 20 درجه، بدون ایجاد کوچکترین درد، لیزر موهای زائد را انجام می دهد. بعلاوه این دستگاه دارای صفحه نمایش 15 اینچی 4k است و امکان عملکرد به صورت پیوسته را دارد.

دستگاه هایفو و انواع دستگاه جوانسازی پوست

دستگاه هایفو یک درمان زیبایی نسبتاً تازه برای جوانسازی و افزایش کلاژن سازی پوست است که جایگزینی غیرتهاجمی و بدون درد و نفاهت برای لیفت صورت است. از مهم ترین دستگاه های مورد احتیاج کلینیک، دستگاه هایفو است. شرکت نویان طب مانلی، انواع دستگاه های هایفو و جوانسازی از جمله دستگاه هایفو اولترا فورمر، دستگاه هایفو آر اف فرکشنال و دستگاه co2 فرکشنال را دارد که از مهم ترین و پردرآمد ترین دستگاه های لاین زیبایی هستند.

دستگاه لاغری و دستگاه کرایولیپولیز

دستگاه کرایولیپولیز دستگاهی با روش نوین است که به وسیله انجماد، چربی های موضعی را شکسته که بدن قادر به دفع آن می باشد. در سال های اخیر مراجعین جهت لاغری موضعی با دستگاه روز به روز بیشتر شده است، و وجود دستگاه لاغری در مجموعه زیبایی از هوشمندانه ترین انتخاب مرکز زییایی می باشد.

شرکت نویان طب مانلی با دارا بودن سه مدل از برترین دستگاه های این لاین از جمله؛ دستگاه کرایولیپولیز ، دستگاه کرایولیپولیز ترکیبی با آراف و کویتیشن ، دستگاه لاغری و عضله ساز EMS ماسال ، قابلیت تجهیز تمامی لاین های مربوط به لاغری را دارد.

دستگاه کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ نوع منحصر به فردی از لیزر است که انرژی را در پهنای پالس کوتاه ارائه می دهد. این ویژگی منحصر به فرد، آن را به یک لیزر درمانی ایدئال برای از بین بردن تاتو و خالکوبی و معضلات مرتبط با رنگدانه مانند خال، کک و مک، لکه ها، ماه گرفتگی و تیرگی های پوست تبدیل می نماید. به علت درخواست های مراجعین، وجود این دستگاه در کلینیک های زیبایی بسیار حائز اهمیت است.

شرکت نویان طب مانلی، برترین دستگاه های کیوسوئیچ را در سبد محصولات خود دارد. این دستگاه ها عبارت اند از؛ دستگاه پیکوسکند سایناشور، دستگاه کیوسوئیچ ناب وی و دستگاه کیوسوئیچ پیکوشور که از موثرترین دستگاه های کیوسوئیچ موجود در ایران هستند.

جمع بندی

شرکت نویان طب مانلی با تجهیز بیش از هزار کلینیک زیبایی در تمام نقاط ایران، از برترین شرکت های تجهیزات پزشکی و زیبایی است. برای ارتباط با این شرکت می توانید به وبسایت این شرکت مراجعه نموده یا با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید.

توکل 09129170213

فلاح 09129170215

شیانی 09126488767

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 10 مرداد 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2153

به "معرفی شرکت بین المللی نویان طب مانلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت بین المللی نویان طب مانلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید