نیکو کواچ: باید منتظر ماند و دید کریسمس چه هدیه ای برای ما دارد، عضو مادام العمر اینتراخت فرانکفورت هستم

به گزارش مجله مستانه، نیکو کواچ در آستانه بازی تیمش با اینتراخت فرانکفورت از یک بازی خاص برای خودش سخن گفت.

نیکو کواچ: باید منتظر ماند و دید کریسمس چه هدیه ای برای ما دارد، عضو مادام العمر اینتراخت فرانکفورت هستم

به گزارش خبرنگاران ، نیکو کواچ بازی تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته هفدهم رقابت های بوندس لیگای آلمان را یک مسابقه خاص دانست.

سرمربی بایرن مونیخ درباره این بازی گفت: من عضو مادام العمر باشگاه اینتراخت فرانکفورت هستم. این باشگاه صندلی خاصی در قلبم دارد. این بازی در مقایسه با سوپرجام متفاوت خواهد بود. مطمئناً تماشاگران استقبال خیلی خوبی از بازی دارند و همه بلیت ها به فروش می رسند.

وی با تمجید از مهاجم صربستانی اینتراخت خاطر نشان کرد: لوکا یوویچ در گروه سنی خودش، یکی از بهترین بازیکنان اروپاست. او با پای چپ و راست و با ضربات سر گل می زند و بازیکن کاملی است.

کواچ به وضعیت بازیکنان مصدوم بایرن مونیخ هم اشاره نمود و گفت: بواتنگ و کومان با ما به فرانکفورت می آیند و برای بازی آماده هستند.

سرمربی بایرن مونیخ در انتها بیان نمود: صالیحمیدزیچ گفت اگر در پنجره نقل وانتقالات زمستانی احتیاج به تقویت تیم داشته باشیم، حتماً این کار را خواهیم کرد. باید منتظر ماند و دید کریسمس چه هدیه ای برای ما دارد. در چهارم ژانویه چیزهای بیشتری تعیین خواهد شد. من از ترکیبی که در اختیار دارم راضی هستم و بازیکنان جدید باید کیفیت بالایی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 32

به "نیکو کواچ: باید منتظر ماند و دید کریسمس چه هدیه ای برای ما دارد، عضو مادام العمر اینتراخت فرانکفورت هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکو کواچ: باید منتظر ماند و دید کریسمس چه هدیه ای برای ما دارد، عضو مادام العمر اینتراخت فرانکفورت هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید