هشدار سناتور آمریکایی به ایلان ماسک: شرکت هایت را اصلاح کن، یا کنگره این کار را انجام می دهد (تور آمریکا مهر)

به گزارش مجله مستانه، دیجیاتو: سناتور اد مارکی از ماساچوست اخیراً از ایلان ماسک خواسته بود که سیاست های تازه احراز هویت توییتر را تشریح کند و با پاسخ طعنه آمیز این میلیاردر روبرو شده بود. او حالا در توییت تازهی ثروتمندترین فرد دنیا را تهدید نموده و گفته است او یا شرکت های خود را اصلاح می نماید یا کنگره آمریکا این کار را انجام خواهد داد.

هشدار سناتور آمریکایی به ایلان ماسک: شرکت هایت را اصلاح کن، یا کنگره این کار را انجام می دهد (تور آمریکا مهر)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا مهر هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سناتور مارکی روز آدینه در توییتی از ایلان ماسک بابت سرویس نو توییتر بلو که شامل تیک آبی می گردد، انتقاد کرد. او در این نامه اشاره نموده بود که چطور یک گزارشگر خبرگزاری واشنگتن پست توانسته برای آقای مارکی حساب جعلی بسازد و با سرویس بلو تیک آبی بگیرد. او نوشته بود: توییتر باید شرح بدهد که این اتفاق چطور افتاده و این شرکت چطور می خواهد جلوی وقوع مجدد آن را بگیرد.

ماسک در پاسخ گفته بود: شاید دلیلش این است که اکانت واقعی شما شبیه یک پارودی به نظر می رسد. او در ادامه یک ساعت بعد در توییت دیگری نوشت: و چرا تصویر پروفایل شما ماسک دارد؟ اشاره او به تصویر سناتور مارکی است که در آن او همراه با یک ماسک روی صورتش دیده می گردد.

سناتور اد مارکی ایلان ماسک را تهدید کرد

این پاسخ های طعنه آمیز اما به مذاق اد مارکی خوش نیامد و او در جواب به مسائل شرکت های ایلان ماسک اشاره نمود: یکی از شرکت های شما تحت حکم رضایت FTC قرار گرفته است. نهاد نظارت بر ایمنی خودروها، NHTSA مشغول بازرسی یک شرکت دیگر به خاطر کشتن مردم است و شما زمان خود را صرف دعواهای آنلاین با بقیه می کنید. شرکت های خود را اصلاح کنید یا کنگره این کار را خواهد نمود.

توییتر تحت مالکیت ماسک از تغییراتی در سرویس بلو اطلاع داد که اجازه می داد با پرداخت ماهانه 8 دلار بتوانید تیک آبی دریافت کنید. این سرویس دو روز بعد از راه اندازی متوقف شد ولی در همین فاصله تعداد زیادی اکانت تقلبی را به تیک آبی رسانده است که حساب چهره ها و شرکت های شناخته شده را جعل نموده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2057

به "هشدار سناتور آمریکایی به ایلان ماسک: شرکت هایت را اصلاح کن، یا کنگره این کار را انجام می دهد (تور آمریکا مهر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سناتور آمریکایی به ایلان ماسک: شرکت هایت را اصلاح کن، یا کنگره این کار را انجام می دهد (تور آمریکا مهر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید