سرانجام ماه عسل آقای رئیس؛ آیا عزیزی خادم 1403 را خواهد دید؟ خبرنگاران

به گزارش مجله مستانه، به نظر می آید با این فرایند و این شکل از تصمیم گیری، عزیزی خادم زودتر از آنچه تصور می رود با کرسی ریاست فوتبال خداحافظی کند!

سرانجام ماه عسل آقای رئیس؛ آیا عزیزی خادم 1403 را خواهد دید؟ خبرنگاران

گروه ورزشی خبرنگاران، رئیس جدید فدراسیون فوتبال وعده داده بود که انقلاب بزرگی در فدراسیون فوتبال رقم خواهد زد تا تحول شگرفی در ساختار مدیریتی فوتبال ایران به وجود آید اما نه تنها خبری از انقلاب نشد بلکه کاشف به عمل آمد آقای رئیس برای فزونی در انتخابات به سراغ شعارهای دهان پر کن رفت تا شاید بتواند رای مجمع را به دست آورد!

همان زمانیکه که عزیزی خادم، حیدربهافرایند رد صلاحیت شده توسط کمیته بدوی انتخابات را به عنوان سرپرست سازمان لیگ معرفی کرد، این حقیقت نمایان شد که خبری از تغییر نیست؛ با انتخاب کارمند وزارت نفت به عنوان سرپرست دبیرکلی این باور تبدیل به یقین شد اما جالب اینجا بود که آقای رئیس مدعی بود که تغییر در فوتبال قطعی است!

اصرار به شکل گیری تحولات اساسی از سوی عزیزی خادم با واکنش منتقدان رو به رو شد به ویژه که وی به نوعی کوشش داشت ناکامی خود و تیمش در جریان سلب میزبانی از تیم های باشگاهی و تیم ملی را به مدیریت قبلی فدراسیون ارتباط دهد اما منتقدان دانه درشتی نظیر محمد مایلی کهن بازی تبلیغاتی او را نقش بر آب کردند تا دوران ماه عسل آقای رئیس خیلی زودتر از آنچه تصور می رفت به اتمام برسد.

در این فضا اما یک انتصاب عجیب، اتحاد عجیبی میان منتقدان به وجود آورد، رئیس فدراسیون در اقدامی غیر منتظره مجتبی خورشیدی را به عنوان سرپرست تیم ملی معرفی کرد در حالی که وی هیچ سابقه شاخصی نداشت و ابهامات زیادی در پس این انتخاب وجود داشت! ولی عزیزی خادم در اوج ناباوری در حکم وی نوشت نظر به تجارب ارزنده جنابعالی! در حالی که وی تجربه زیادی نداشت و به نظر انتخابش بر اساس رابطه اجرا شده تا ضابطه!

با این حال سکوت حامیان رسانه ای آقای رئیس به شدت خودنمایی می کرد، همان هایی که در دوره مهدی تاج هر روز با انتشار توئیت و پست و استوری از تیم مدیریت فوتبال ایراد می گرفتند اما با انتخاب عزیزی خادم ناگهان سکوت اختیار کردند تا در تقسیم مسوولیت سر آنها بی کلاه نماند!

مطمئنا عمر مدیریتی عزیزی خادم با این مدل مدیریت دوام چندانی نخواهد داشت به ویژه که حالا تعیین شده هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال هم در جریان این انتخاب نبوده و این می تواند بیانگر یک شکاف عمیق میان عزیزی خادم و هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال باشد که خیلی زود پس از گذشت یک ماه و هفت روز نمایان شد!

به نظر می آید با این فرایند و این شکل از تصمیم گیری عزیزی خادم زودتر از آنچه تصور می رود با کرسی ریاست فوتبال خداحافظی کند!

سینا حسینی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1445

به "سرانجام ماه عسل آقای رئیس؛ آیا عزیزی خادم 1403 را خواهد دید؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام ماه عسل آقای رئیس؛ آیا عزیزی خادم 1403 را خواهد دید؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید