پوچتینو: به شنیدن شایعه درباره آینده امباپه عادت کرده ایم، او و باشگاه به دنبال راهی برای توافق هستند

به گزارش مجله مستانه، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن هواداران این تیم را به ماندن ستاره فرانسوی شان در پارک دو پرنس امیدوار کرد.

پوچتینو: به شنیدن شایعه درباره آینده امباپه عادت کرده ایم، او و باشگاه به دنبال راهی برای توافق هستند

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو می گوید که سال 2022 ممکن است آخرین سال قراردادی کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن نباشد. با نزدیک شدن ستاره ملی پوش PSG به سرانجام قراردادش با این تیم، برآورد هایی درباره خروج او از تیم پایتخت فرانسه شنیده می شود .

سرمربی آرژانتینی PSG درباره امباپه 22 ساله که قراردادش تا سرانجام فصل آینده اعتبار دارد و شایعات فراوانی هم راجع به پیوستن اش به رئال مادرید یا یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس شنیده می شود، گفت: شنیدن شایعه درباره آینده امباپه چیزی است که ما به آن عادت کرده ایم. وقتی پای باشگاه های بزرگ و بازیکنان طراز اولی مانند کیلیان امباپه که در سطحی بین المللی بازی می کنند به میان می آید، همیشه شایعه وجود دارد اما مهمترین چیز این است که کیلیان بازیکنی آرام و خونسرد است و روی تیمش و کمک به آن برای رسیدن به اهدافش تمرکز دارد. کیلیان با وجود سنش بازیکنی بسکمک پخته است.

پوچتینو افزود: هم باشگاه هم خود بازیکن در تلاش هستند به توافقی دست پیدا کنند که منجر به ماندن کیلیان در کنار ما برای مدتی طولانی شود. این چیزی است که باشگاه می خواهد و ما هم داریم روی همه ابعاد آن کار می کنیم. شما نمی توانید اتفاقاتی که بیرون از تیم می افتد را کنترل کنید اما اگر می پرسید که آیا شایعه رفتن کیلیان روی عملکرد بازیکنان و جو تیم تأثیر گذاشته است باید بگویم که خیر، مطلقاً.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1453

به "پوچتینو: به شنیدن شایعه درباره آینده امباپه عادت کرده ایم، او و باشگاه به دنبال راهی برای توافق هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: به شنیدن شایعه درباره آینده امباپه عادت کرده ایم، او و باشگاه به دنبال راهی برای توافق هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید