کامران قاسمپور: برای رسیدن به طلای دنیا و المپیک کم نمی گذارم

به گزارش مجله مستانه، آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای امیدهای دنیا با بیان اینکه هدفش کسب مدال طلای دنیا و المپیک است، گفت: برای رسیدن به هدفم از جان مایه می گذارم.

کامران قاسمپور: برای رسیدن به طلای دنیا و المپیک کم نمی گذارم

کامران قاسمپور در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت خود در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد، اظهار کرد: خدا را شکر تمریناتمان را به خوبی زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنیم و من نیز از وضعیت نسبتاً خوبی برخوردارم. جو بسیار خوبی در تیم ملی حاکم است و همه کشتی گیران و کادر فنی در فضایی محبت آمیز اما جدی تمرینات پرفشار را دنبال می نمایند. خوشبختانه جو تیم ملی عالی است و امیدوارم کشتی آزاد بتواند در رقابت های دنیای و المپیک مزد زحماتش را بگیرد.

دارنده مدال طلای زیر 23 سال دنیا اضافه کرد: طی روزهای گذشته کشتی گیران در دو گروه تمرینات خود را پیگیری کردند، یک گروه نفرات اعزامی به جام دانکلوف بودند و گروه دیگر نیز تمرینات جداگانه ای را با هدف حضور در رویدادهای پیش رو و کسب آمادگی لازم دنبال کردند.

وی درباره علت عدم اعزامش به جام دنیای کشتی آزاد گفت: آماده حضور در این رقابت ها بودم اما بنا بر تشخیص کادر فنی به جام دنیای اعزام نمی شوم. امیدوارم در رویدادهای پیش رو برای ایران کشتی بگیرم و بتوانم بار دیگر افتخارآفرینی کنم.

قاسمپور درباره رقابت با حسن یزدانی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های قهرمانی دنیا، گفت: قطعاً هیچ کدام از کشتی گیران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کار آسانی نخواهند داشت و من نیز برای رقبایم احترام زیادی قائلم اما هدف من رسیدن به دوبنده تیم ملی است و برای رسیدن به آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنم. وظیفه من به عنوان یک کشتی گیر، کوشش و تمرین برای رسیدن به وضعیت مطلوب است و مطمئناً برای رسیدن به اهدافم که مدال طلای دنیا و المپیک است کم نمی گذارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 75

به "کامران قاسمپور: برای رسیدن به طلای دنیا و المپیک کم نمی گذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامران قاسمپور: برای رسیدن به طلای دنیا و المپیک کم نمی گذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید