آشپزخانه سلطنتی ملکه در اختیار سگهای عزیزش

به گزارش مجله مستانه، سرآشپز سابق ملکه الیزابت، با توصیف آشپزخانه کاخ باکینگهام به عنوان رستورانی برای سگ های کورگی سلطنتی، گفت که قبلا هر روز برای آن ها غذای تازه آماده می کرد!

آشپزخانه سلطنتی ملکه در اختیار سگهای عزیزش

دارن مک گردی 58 ساله 15 سال برای سلطنتی های انگلیس آشپزی نموده بود. او با انتشار ویدیویی در یوتیوب گفت که چگونه قبلا غذاهایی مانند خرگوش و جگر مخلوط با کلم و برنج را برای سگ های کورگی الیزابت دوم پخت می نموده است. او از منوی جداگانه ای صحبت کرد که وعده های غذایی سگ ها از میان آن ها انتخاب می شدند!

به گزارش روزنامه دیلی میل، زمانی که دارن در کاخ باکینگهام مشغول به کار بود، ملکه 12 سگ کورگی داشت که در سبدهای حصیری در اتاق کورگی می خوابیدند و دو پادو هم برای آن ها از آشپزخانه غذا می بردند. تعداد این سگ ها اکنون به 30 قلاده رسیده است.

او گفت: وقتی در کاخ باکینگهام مشغول شدم، اصلا انتظار نداشتم برای سگ های ملکه غذا بپزم. کورگی ها منوی غذای خودشان را داشتند. فکر می کردم قرار است برای پادشاهان، ملکه ها و روسای جمهور غذا بپزم. این کار را کردم اما شغل اول من این بود که برای کورگی ها غذا بپزم. پختن هر روزه غذای تازه از منوی خودشان!

این سرآشپز سابق همچنین از مصائب تهیه غذای این سگ ها صحبت نموده و گفت برای اینکه استخوانی در گوشت غذای کورگی ها جا نماند، مجبور بوده تا گوشت را به قطعات بسیار ریز خرد کند. وقتی غذا آماده می شد، پادوها غذا را برای این سگ ها می بردند و ملکه هم اغلب خودش به آن ها غذا می داد.

دارن مک گردی گفت که چطور این سگ ها سابقا با ملکه و کارکنان او بین کاخ ها تردد می کردند و شرح داد که این سگ ها چطور در خانه های کوچکتر مثل کاخ ساندرینگهام وارد آشپزخانه می شدند.

این سرآشپز پیشین کاخ باکینگهام گفت: یادم می آید در ساندرینگهام بودیم و داشتم فیله گاو در فر می گذاشتم و متوجه نشدم که یکی از کورگی ها اطراف غذاست و بو می کشد. یک قدم عقب رفتم و حین اینکه گوشت را داخل فر می گذاشتم، داشتم سکندری می خوردم. در داخل آشپزخانه های سلطنتی، سگ ها انگار که یک عضو عادی هستند و مداوم به داخل و خارج آشپزخانه می دوند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 928

به "آشپزخانه سلطنتی ملکه در اختیار سگهای عزیزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزخانه سلطنتی ملکه در اختیار سگهای عزیزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید