تاکید مجلس عراق بر ضرورت حفظ حاکمیت و منافع بغداد در مذاکرات با واشنگتن

به گزارش مجله مستانه، عضو مجلس عراق از ترتیبات دولت عراق برای دور جدید مذاکره با واشنگتن اطلاع داد و گفت که مجلس به طرف مذاکره کننده عراقی سفارش نموده به زیان حاکمیت عراق با آمریکایی ها سازش نکند.

تاکید مجلس عراق بر ضرورت حفظ حاکمیت و منافع بغداد در مذاکرات با واشنگتن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق روز شنبه از آماده شدن عراق برای شروع مرحله دوم از گفت وگوی بغداد-واشنگتن اطلاع داد.

سعران الاعاجیبی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه با اشاره به ترتیبات دولت عراق برای شروع دور دوم از مذاکرات میان عراق و واشنگتن گفت: در این مذاکرات مرزهای روابط مالی و سیاسی با آمریکا ترسیم می گردد.

او اضافه نمود: مجلس عراق از طرف مذاکره کننده عراقی خواسته که از فرصت استفاده نموده و به زیان منافع و حاکمیت عراق سازش نکند، زیرا ملت عراق به اندازه ای که به شرکت های سرمایه گذاری در زمینه های صنعت، بهداشت و عمران احتیاج دارد به نیروهای آمریکایی احتیاج ندارد.

دور نخست گفت وگوهای میان آمریکا و عراق ماه گذشته میلادی به وسیله ویدئو کنفرانس و پشت درهای بسته برگزار گردید و محافل رسمی و مردمی عراق بر ضرورت تاکید بر عقب نشینی کامل آمریکا از عراق تاکید کردند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1008

به "تاکید مجلس عراق بر ضرورت حفظ حاکمیت و منافع بغداد در مذاکرات با واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید مجلس عراق بر ضرورت حفظ حاکمیت و منافع بغداد در مذاکرات با واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید