سرانجام یک جنجال بزرگ در پرسپولیس ، ستاره سرخ ها پالس آشتی فرستاد

به گزارش مجله مستانه، علیرضا بیرانوند با این جمله محبت آمیز: آقا افشین در قلب من جای دارد به یکماه چالش با چهره محبوب پرسپولیس سرانجام داد.

سرانجام یک جنجال بزرگ در پرسپولیس ، ستاره سرخ ها پالس آشتی فرستاد

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در آخرین تمرین پرسپولیس سرحال بود و با خبرنگاران صحبت کرد. او البته ماجرای مصدومیت کمرش را تکذیب نموده و به نوعی اعلام نمود که برای بازی هفته آینده تیمش آماده است. اما شاید جالب ترین بخش صحبت های بیرانوند آنجایی بود که درباره افشین پیروانی صحبت کرد.

* ماجرای یک اختلاف

همه چیز از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و سپس طرح ماجرای رفتن او به استقلال آغاز شد. افشین پیروانی روز دوازدهم تیرماه و در اوج ماجرای بیرانوند یک استوری با عکسی از یک مشت که پرچم پرسپولیس روی آن نقش بسته بود دو جمله نوشته بود. یکی پرسپولیس بزرگترین عشق جهان و دیگری :این نیز بگذرد که کاملا به موضوع جدایی بیرانوند اشاره می کرد. پیروانی که خودش کمی قبل قراردادش را تمدید نموده بود دیگر صحبتی نکرد تا چند روز بعد که بیرو قراردادش را باردیگر با پرسپولیس تمدید کرد. درواقع یک هفته بعد از آن استوری مشت اتحاد، افشین پیروانی در مصاحبه ای که انجام داد گفت: علی بیرانوند همان قرارداد سال گذشته اش را دارد. این کار را کرد تا شاید بتواند به پول و حقش برسد. اشتباه هم کرد. اطمینان دارم کوشش مضاعف خواهد نمود تا اتفاقی که برایش افتاد، جبران کند. هرچه بگیرد او نفر اول دروازه بانی ایران و فوتبالیست بزرگی است. کوشش دارد اشتباه خودش را جبران کند .

اما بخشی که کمی جنجالی تر شد اینجا بود که گفت: بیرانوند قبول دارد که اشتباه نموده است اما طرفداران بزرگ پرسپولیس او را به بزرگی خودشان می بخشند. مطمئن باشید در اولین بازی ای که او بازی کند مثل قبل علی را مورد حمایت قرار می دهند. همه باید بدانند هرکسی پیراهن پرسپولیس با لوگوی این باشگاه تن هرکسی می رود، باعث افتخار است و اطمینان دارم طرفداران ما حمایت کافی و لازم را از بیرانوند انجام می دهند.

استوری تند و حاشیه ساز

این حرفها باعث شد تا خیلی زود بیرو با یک استوری پاسخ بدهد. پاسخی که در آن موقع تعبیرهای تندی از آن شد و حتی کار به آنفالو کردن هم رسید. بیرانوند در پاسخ پیروانی این متن را استوری کرد: برخی ها که نمیدونم دنبال چی هستن میگن باید تو فصل نو خودمو نشون بدم. سوال من اینه مگه من تازه وارد پرسپولیس شدم یا بازیکن 18 ساله هستم که خودمو نشون بدم. امروز افشین خان هم که خیلی دوسش دارم گفت که باید هوادارا منو ببخشن؛ آخه مگه من چیکار کردم جز اینکه به خاطر طلبم دو تا نوتیس دادم. البته آفا افشین من چیزی ندیدم؛ اون چندتا هم که به شما گفتن آدرس بده زنگ بزنیم، فکر نکنم پرسپولیسی باشن. بیرانوند این پیغام را بعد از مدتی پاک کرد اما افشین پیروانی را هم آنفالو کرد. پیروانی هم متقابلا بیرانوند را آنفالو کرد. اما این اتفاق اولین بار نبود. بار اول بعد از همان استوری افشین پیروانی که درست پس از فسخ قرارداد بیرانوند منتشر کرد و نوشت: این نیز بگذرد علی بیرو را آنفالو نموده بود.

*آشتی بی مقدمه

با این وجود خیلی ها منتظر بودند که در جایی مثل اردوی ترکیه این دو باهم آشتی نمایند اما اردو هم لغو شد تا اینکه امروز دروازه بان ملی پوش در برابر خبرنگاران و در پاسخ به سوالشان درباره رابطه اش با افشین پیروانی گفت: آقا افشین در قلب من جا دارد و به نوعی با این حرف به نزدیک یک ماه تنش با یکی از محبوب ترین چهره های تاریخ باشگاه خاتمه داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2151

به "سرانجام یک جنجال بزرگ در پرسپولیس ، ستاره سرخ ها پالس آشتی فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام یک جنجال بزرگ در پرسپولیس ، ستاره سرخ ها پالس آشتی فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید