طراحی لوگو

سرانجام یک جنجال بزرگ در پرسپولیس ، ستاره سرخ ها پالس آشتی فرستاد

علیرضا بیرانوند با این جمله محبت آمیز: آقا افشین در قلب من جای دارد به یکماه چالش با چهره محبوب پرسپولیس سرانجام داد.

5 مرداد 1402

بیوک با مدل مفهومی Wildcat EV به جنگ خودروهای الکتریکی می رود

مانند سایر برندهای خودرو در سراسر دنیا، بیوک نیز با برنامه الکتریکی کردن پیشرانه های خودروهای فراوری خود دسته پنجه نرم می نماید و میخواهد تا سرانجام این دهه کاملاً از پیشرانه های برقی در خودروهای فراوریی خود استفاده نماید. مدل 2018 Enspire و دیگر خودروهای...

24 تیر 1401

تور ارزان قطر: خالق ایرانی نماد جام جهانی 2022 قطرکیست؟

نماد جام جهانی 2022 رونمایی شد و طراح آن ایرانی است به نام سیدحسین اجاقی که چند روز اخیر در رسانه ها بر سر زبان ها افتاده است .

5 خرداد 1401

مقاله: پارتیشن اداری و کاربرد آن در بازسازی اداری

پارتیشن اداری باسم یکی از جدا کننده مفید برای تقسیم کردن فضا می باشد. این پارتیشن ها برای زیباسازی، بهبود فضا و استفاده مفید از محیط کار و اداره است. پارتیشن اداری در انواع و رنگ های مختلف و طرح های گوناگون با قابلیت چاپ لوگوی شرکت بر روی آن وجود دارد.

21 مهر 1400

شرکت هواپیمایی پویا؛از جدیدترین ایرلاین های ایران، عکس

شرکت هواپیمایی پویا در زمینه حمل و نقل بار فعالیت می نماید و به تازگی در زمینه حمل و نقل مسافران هم آغاز به کار نموده است. با این که نام پویا در زمینه مسافربری برای مردم جدید است اما اسم و رسم این شرکت برای شرکت های واردات و صادرات که در این زمینه فعال هستند،...

15 فروردین 1400

پوستر و لوگوی مستند سینمایی ایساتیس رونمایی شد

تهران (پانا) - پوستر و لوگوی مستند بلند سینمایی ایساتیس در آستانه آغاز چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت و با طراحی مازیار علیاری رونمایی شد.

17 دی 1399