هوش مصنوعی

سامسونگ برای آیفون خط و نشان کشید!

زومیت نوشت: گلکسی بوک 4 اولترا لپ تاپ پرچمدار نو سامسونگ است که از پردازنده نسل 14، گرافیک پرقدرت و نمایشگر لمسی بزرگ استفاده می نماید.

24 آذر 1402

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم عامل نو هواوی تا زایمان در فضا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

30 آذر 1401

بیوک با مدل مفهومی Wildcat EV به جنگ خودروهای الکتریکی می رود

مانند سایر برندهای خودرو در سراسر دنیا، بیوک نیز با برنامه الکتریکی کردن پیشرانه های خودروهای فراوری خود دسته پنجه نرم می نماید و میخواهد تا سرانجام این دهه کاملاً از پیشرانه های برقی در خودروهای فراوریی خود استفاده نماید. مدل 2018 Enspire و دیگر خودروهای...

24 تیر 1401

با یک آنزیم تازه که با فناوری یادگیری ماشینی توسعه داده شده، می توان پلاستیک ها را بسیار سریع تر از قبل تجزیه کرد

مدت هاست که دانشمندان روی فراوری آنزیم هایی کار می نمایند که توانایی تجزیه زباله های پلاستیکی و حتی تبدیل آنها به مولکول ها ساده را داشته باشند.

14 تیر 1401

آیفون 13 مینی در مقابل آیفون 12 مینی؛ آنچه تا کنون می دانیم

در این مطلب به مقایسه آیفون 13 مینی با آیفون 12 مینی می پردازیم تا ببینیم آیا اپل توانسته است کم فروش ترین نماینده سال گذشته خود را تا حدی ارتقا ببخشد که نتیجه بهتری در فروش آن رقم بخورد یا خیر.

24 شهریور 1400

گوگل تا 2029 رایانه کوانتومی تجاری می سازد

ساندار پیچای مدیر عامل گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت بیان نمود امیدوار است گوگل تا سال 2029 بتواند یک رایانه کوانتومی تجاری بسازد.

9 تیر 1400

شناسایی میکروب های خطرناک با هوش مصنوعی

محققان دانشگاه موناش در استرالیا از ابداع یک سیستم هوش مصنوعی برای شناسایی، درمان و مقابله با میکروب های خطرناک بیماری زا خبر داده اند.

5 بهمن 1399

مدیریت اجتماعی کرونا

شواهد نشان می دهد محدودیت های وضع شده برای مدیریت کرونا موفقیت نسبی داشته اند اما مهم ادامه دادن فرایند کاهش تعداد مرگ و میر و خسارت های کروناست.

19 دی 1399

10 فیلم محبوب کریستوفر نولان؛ از فیلم های فضایی تا درام های جنگی

کریستوفر نولان از سال 1998 با نئونوآر تعقیب (Following) تبدیل به یکی از مشهورترین فیلمسازان هالیوود شد و دو سال بعد با ممنتو موقعیتش را تثبیت کرد. همه فیلم های نولان الهام گرفته از آثار سینمایی هستند که برایش عزیزند چه فیلم کلاسیک محصول 1927 فردریش ویلیام مورنائو...

20 شهریور 1399

هوش مصنوعیآی بی ام به سئوالات کرونایی پاسخ می دهد

سیستم هوش مصنوعی آی بی ام که در یک برنامه تلویزیونی به کارگرفته می شد، به سوالات افراد درباره ویروس کووید 19 پاسخ می دهد.

4 خرداد 1399

مراجع معتبر برای یادگیری سئو کدامند؟

مراجع معتبر برای یادگیری سئو به چه کار می آید؟ اصلاً چرا باید سئو یاد بگیریم که حالا بخواهیم به دنبال مراجع معتبر برای یادگیری آن بگردیم؟

4 بهمن 1398

آگهی خرید چهره برای یک ربات

یک استارتاپ انگلیسی ادعا کرده به هر کس که حاضر شود اجازه استفاده از چهره خود را روی یک ربات بدهد، 100 هزار پوند پرداخت می کند.

12 آذر 1398

برگزاری نشست خبری پذیره نویسی هفتمین صندوق سرمایه گذاری جسورانه

همزمان با آغاز پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری جسورانه پارتیان، مدیران و مؤسسان این صندوق امروز در نشست خبری در محل شرکت فرابورس ایران، جوابگوی سؤالات خبرنگاران بودند.

14 آبان 1398

رخنه هوش مصنوعی به حوزه تسلیحات نظامی

در عصر حاضر هوش مصنوعی به یکی از بخش های مهم جنگ افزارهای نوین تبدیل شده است.

7 آبان 1398

سامسونگ در حال کار روی نسخه اختصاصی خود از ویژگی Deep Fusion اپل است

روز گذشته اپل ویژگیDeep Fusion را در تلفن های هوشمند سری 11 آیفون خود واردکرد و به لطف یک الگوریتم پیشرفته یادگیری ماشین ، نوید عکس هایی عالی را با این تکنولوژی می دهد.

19 مهر 1398

گلکسی فولد؛ اولین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشو

شایعات زمان عرضه گلکسی فولد به همین جا ختم نمی شود و به رغم اینکه گفته شده بود این گوشی در ماه جولای روانه بازار خواهد شد، مقامات ارشد سامسونگ در مصاحبه ای با کره هِرالد (Korea Herald)، عرضه این گوشی در جولای را منتفی دانستند.

20 مرداد 1398