دوچرخه سواری

آشنایی با برترین کمپ های اروپا برای کمپینگ

شاید بسیای از شما عاشق طبیعت و سفرهای اردویی و کمپ زدن در میان آن باشید. کمپینگ و اقامت در چادر ها و کانکس هایی ر دل طبیعت می تواند برای هر فردی وسوسه بر انگیز و هیجان آور باشد. این کار می تواند یکی از مهیج ترین و بهترین تفریحات دنیا لقب گیرد. در این میان...

15 دی 1401

با بهترین جزایر امارات آشنا شوید!

بهترین جزایر امارات، مقصدی لاکچری برای افراد لوکس پسند است که در میان هیاهوی زندگی در پی مکانی برای یافتن آرامش هستند. جزایر امارات، استراحتگاه های ساحلی مجلل و باشکوهی دارد که می توانید اقامتی شاهانه را در آن تجربه کنید. لذت پیاده روی بر روی ماسه های...

13 مهر 1401

گردهمایی دوچرخه ها در پارک لاله؛ به مناسبت روز جهانی دوچرخه

عصر امروز، 13 خرداد، به مناسب روز جهانی دوچرخه، گردهمایی دوچرخه سواران و فعالان محیط زیست در پارک لاله تهران برگزار خواهد شد.

19 اسفند 1400

چطور بدون دسترسی به اینترنت از گوگل مپ استفاده کنیم؟

هنگام سفر ممکن است در یک ترافیک سنگین در تونل گیر نموده باشید یا به علت دور شدن از منطقه ها شهری، ارتباط شما با اینترنت قطع گردد؛ شرایطی که برای هر کدام از ما ممکن است پیش بیاید. حال اگر در این شرایط به گوگل مپ احتیاج پیدا کنید چه خواهید کرد؟

4 بهمن 1400

ورزش های عجیب که در المپیک جایی ندارند

خبرگزاری فارس: امروزه ورزش هایی در سراسر دنیا انجام و مسابقات آنها برگزار می گردد که شاید برای بسیاری عجیب باشند، اما ممکن است شاهد برگزاری مسابقات بعضی از آنها در المپیک تابستانی آینده باشیم.

23 مرداد 1400

مروارید کرج عاقبت به خیر می گردد؟

فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی البرز با اشاره به این که در حال حاضر حفظ و نگهداری از فضای سبز مجموعه کاخ مروارید به عهده شهرداری است، اظهار کرد: از چند سال پیش، طبق تفاهم نامه مشترکی، نگهداری از فضای 120 هکتاری این مجموعه به عهده سازمان سیما، منظر و...

5 تیر 1400

معرفی جاذبه های دیدنی و معروف بندرعباس، عکس

ساحل بندرعباس که در امتداد تنگه هرمز قرار گرفته است، زیبایی ها و جاذبه های گردشگری متنوعی دارد که در این نوشته نگاهی گذرا داریم به آنها. پس اگر با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به این شهر زیبای حاشیه خلیج فارس گذر کردید، در بازدید از جاهای دیدنی بندرعباس...

13 اردیبهشت 1400

مسائل چاقی و اضافه وزن بچه ها

آیا فرزند شما از نظر وزنی مسئله ای دارد؟ این نکات می تواند به کودک در رسیدن به وزن مناسب و حفظ وزن سالم کمک کند.

15 بهمن 1399

انتخاب محله مهران به عنوان محله سبز منطقه 4 در هفته تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 تهران گفت: در سومین روز از هفته تهران طرح انتخاب محله سبز به منظور توسعه فضاهای سبز با انتخاب خیابان خواجه عبداله انصاری در این منطقه اجرایی شد.

18 آبان 1399

شگفت انگیز ترین اماکن مقدس جهان

آسیا قشنگ ترین مکان های مقدس را در خود جای داده است، اما با دیدن این لیست متوجه می شوید که در هر گوشه دنیا بناهای مقدس زیبایی وجود دارند.

12 مهر 1399

دوچرخه سواران ایران به مدال نرسیدند

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور تایلند حسین زنجانیان و طاها قابلی دو رکابزن کشورمان در رشته دانهیل به مقام هفتم و دهم دست یافتند. مقام های اول تا سوم به رکابزنان میزبان رسید.

1 فروردین 1399

تغییر موضع شهرداری؛ از بیدود حمایت می کنیم، معین تکلیف وجوه پرداخت شده تا خاتمه هفته

حدود 3 هفته از محو شدن دوچرخه های بیدود می گذرد، علاوه بر منفعل شدن دوچرخه ها، بدهی عمومی این شرکت هم وصول نشد.

22 بهمن 1398

معرفی هتل 4 ستاره ویلا پیتیانا در فلورانس

هتل ویلا پیتیانا فلورانس Villa Pitiana Hotelاین هتل 4 ستاره، تنها 30 دقیقه از فلورانس فاصله داشته و بر روی تپه ای احاطه شده با مزارع سرسبز زیتون قرار گرفته است. هتل ویلا پیتیانا فلورانس Villa Pitiana Hotel در واقع یک ساختمان قدیمی بسیار دلربای ایتالیایی است که با تلفیقی...

5 بهمن 1398

راهکارهای خانگی و فوری برای درخشان کردن پوست

برترین ها: همه دوست دارند پوستی زیبا و درخشان داشته باشند. خیلی از افراد با یاری آرایش و ترفند های آرایشی به ظاهری زیباتر و بهتر می رسند، اما آیا می دانستید که راه حل های طبیعی نیز وجود دارند که پوست تان را زیبا و درخشان می نمایند؟

27 مهر 1398

چگونه در خانه لاغر شویم؟

مطالعات نشان می دهند دسته ای از مواد غذایی که در خانه هر فرد نگهداری می گردد، بر وزن و عادت های غذایی او تأثیر می گذارد. اگر همواره در خانه خوراکی های سالم داشته باشید، احتمال مصرف مواد غذایی ناسالم بین افراد خانواده کمتر می گردد.

11 مهر 1398

رده های سیزدهم و بیستم برای ملی پوشان سه گانه

ورزشکاران ایرانی سه گانه در میان 43 ورزشکار به مقام های سیزدهم و بیستم چهارمین دوره بازی های آسیایی تایلند دست یافتند.

1 مهر 1398